reacties van spelers
reviews

Afgelopen zaterdag moord op Assepoester gespeeld met z’n negenen, we hebben het heel leuk gehad en de moord eigenlijk makkelijk opgelost, mogelijk komt dat omdat we niet met zoveel waren. Enkele van de rollen waren niet aangepast aan het kleinere aantal er werden personen opgevoerd die niet aanwezig waren dat was voor deze mensen verwarrend en ook wat minder leuk omdat daardoor hun rol niet zo belangrijk was terwijl iedereen zich wel goed had voorbereid