reacties van spelers
reviews

Wij hebben met een grote groep vrienden het moorddiner gespeeld. De voorpret alleen was al leuk! Elke keer weer een bericht met nieuwe info. Wij waren met 18 pers en er waren meerdere dubbelrollen. Dat vonden wij wel verwarrend en niet altijd duidelijk. Je komt dus niet bij iedereen aan tafel te zitten en zo loop je belangrijke info mis. Dat vonden wij wel jammer.. al met al was het een geslaagde avond.