reacties van spelers
reviews

Vandaag hebben wij het moordspel Groezelburg gespeeld. Erg leuk, iedereen leefde zich in in zijn rol. We hebben een goed vermaak gehad voor een paar uur. Achteraf misten we in welke tijd het speelde. Wij kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat het rond de jaren 70 was. Misschien is het leuk om dat er in het vervolg bij te melden.
Een aanrader!
Een aanrader!