reacties van spelers
reviews

Vandaag met de klas (pabo, leerjaar 2) 'het familiediner' gespeeld. Niet eens in de vorm van een diner, gewoon wat te snaaien op tafel en gaan met die banaan. Het was hilarisch en ook heel spannend.
Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.
Ik ben om! Dikke pluim!
Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.
Ik ben om! Dikke pluim!