reacties van spelers
reviews

Wij hebben het moorddiner gespeeld tijdens ons vriendinnenwknd op een bungalowpark. Het moest even op gang komen, maar na een kwartier zat iedereen goed in z'n rol. We hebben lol gehad, de beschuldigingen vlogen over de tafel. Goed voor zo'n 1,5 uur fun met elkaar. We waren met 8 personen, dus wel jammer dat je dan een aantal personages mist die wel in de mails omschreven zijn. Het zou mooi zijn als de organisatie beschrijvingen zou kunnen maken voor 8,9,10 etc personen, zodat iedereen de beschreven personages herkent.