reacties van spelers
reviews

Wij hebben met een groep mensen die elkaar niet allemaal kenden, het moorddiner Groezelburg gespeeld en een hoop lol gehad. Tijdens het spel kwam er nog een hoop informatie boven en het was constant schakelen, erg leuk.
Iedereen had zijn best gedaan met de outfit en het huis was in jaren 70 stijl (leren lampenkapppen, fondue borden, gehaakte gordijntjes voor de ramen en overal frutsels. Lekker fout dus!
Iedereen had zijn best gedaan met de outfit en het huis was in jaren 70 stijl (leren lampenkapppen, fondue borden, gehaakte gordijntjes voor de ramen en overal frutsels. Lekker fout dus!