reacties van spelers
reviews

Afgelopen zaterdag het moorddiner gehad. Eerst twee weken voorpret. Iedereen had goed zijn best gedaan met verkleden voor de rol.
Ontzettend veel gelachen en de moord niet opgelost. Geeft helemaal niks. Ook nog veel napret gehad en veel leuke foto's!
Kortom een aanrader. Ik zou graag nog eens een ander moordverhaal willen spelen.
Ontzettend veel gelachen en de moord niet opgelost. Geeft helemaal niks. Ook nog veel napret gehad en veel leuke foto's!
Kortom een aanrader. Ik zou graag nog eens een ander moordverhaal willen spelen.