reacties van spelers
reviews

De 5o jarige verjaardag van mijn man gevierd met het familiediner moordspel...wat hebben we een lol gehad en wat was het een top avond. Heerlijk zoals iedereen in zijn rol zat. Wil je eens wat anders dan een gewoon feestje dan is dit zeker een aanrader.