reacties van spelers
reviews

Wij hebben dit spel op een vriendinnenweekend met 9 meiden gespeeld. De voorpret was heel leuk, iedereen had zich erg uitgeleefd met verkleden en zat goed in zijn rol. Het verloop van het spel was wat minder, of wij hadden te weinig inspiratie of er zit toch wat te weinig uitleg bij, maar het liep meerdere keren vast. Dan zaten we elkaar aan te kijken van wie moet nu wat zeggen en hoe gaan we ooit bij een uitkomst komen. De moordenaar kwam dan ook als een grote verrassing voor iedereen. Achteraf waren er dus ook heel veel dingetjes die wel ergens in het onze berichtjes stonden, maar die niet ter sprake zijn gekomen. Echt letterlijk elke zin uit je berichtgeving zou je moeten gebruiken. We hebben wel een hele leuke avond gehad en de opzet was ook heel leuk, de uitvoering kon echter beter.