reacties van spelers
reviews

Wij hebben een ontzettend leuke teambuilding gehad met het "familiediner". In de voorgaande weken werd iedereen steeds enthousiaster en werd afgesproken om geheel in de gedaante van je toebedeelde rol te verschijnen. Vanaf binnenkomst begon het spel en we hebben allemaal ontzettend genoten. Voor herhaling vatbaar voor mij en in denk voor vele medespelers.