reacties van spelers
reviews

We hebben een geweldig team-uitje gehad. De lol vooraf en de verkleedparty waren super. Iedereen was verkleed en speelde zijn rol goed. Om achter elkaars geheimen te komen was moeilijk. We zijn na een paar uur in een kring gaan zitten en hebben ons geheim verteld. En zo zijn wij er achter gekomen wie de moordenaar was. Het is een leuk spel om met collega' s te doen. Je praat eens een keer niet over je werk.