reacties van spelers
reviews

Wij hebben afgelopen vrijdag het moorddiner 'Assepoester' gespeeld. Geweldig leuk en toen een van ons iets fout gedaan had met zijn mailadres, hielp iemand van de organisatie ons zelfs op de avond zelf nog! Dank voor de voorpret, de leuke avond en de napret!