reacties van spelers
reviews

Op 5 oktober hadden wij ons vriendenuitje. Aan mij de eer om iets leuks te organiseren. Ik heb gekozen voor "het familiediner" wat echt superleuk was! De mailtjes voorafgaande aan de datum werd met smart op gewacht. Elke keer weer meer info...wie zou de moordenaar nou zijn??? Wij hebben op een gegeven moment een rondje gedaan met "wie verdenk jij?" hieruit werd er 4x op de moordenaar gestemd. Echter hadden wij een andere verklaring als wat de daadwerkelijke reden was. Heel grappig om die uitleg te horen en dat we er zo naast zaten. Iedereen heeft enthousiast meegedaan, zich leuk verkleed en zich ingeleefd in zijn/ haar rol. Complimenten voor het spel, echt erg leuk gedaan!!! Wij hebben genoten 🙂