reacties van spelers
reviews

Voor mijn verjaardag had ik een moorddiner georganiseerd. Iedereen vond het meteen een leuk idee en is er helemaal voor gegaan. We hadden met zijn allen al veel voorpret. Maar de avond zelf was helemaal leuk. Vanaf het moment van binnenkomst was iedereen helemaal in zijn rol en dat is de hele avond zo gebleven. We hebben ontzettend gelachen en veel plezier gehad. Zeker een aanrader. Er werd gevraagd of ik dit volgend jaar weer ging doen 😊