reacties van spelers
reviews

Topavond en de weken voor het moorddiner waren super. Iedere keer krijg je een stukje meer informatie over jouw rol en mensen gaan bij elkaar vissen wie wie is. De verhaallijnen waren hilarisch en iedereen was volledig uitgedost. Drie van de veertien personen hadden de juiste moordenaar, dus makkelijk was het niet.
We gaan dit zeker nog een keer doen. Dank voor de goede organisatie.
We gaan dit zeker nog een keer doen. Dank voor de goede organisatie.