reacties van spelers
reviews

Het was helemaal geweldig, gezellig rond de tafel tijdens het eten, iedereen speelde goed zijn of haar rol en het bleef leuk tot het einde. echt mooi om een keer te doen.iedereen was verkleed, hilarisch.
Vriendelijke groeten Ron
Vriendelijke groeten Ron