reacties van spelers
reviews

Wij hebben met een groep van 8 personen het moorddiner Wijlen Assepoester gespeeld. Het was een heel leuke avond. Vooral de inleving van de verschillende personages was hilarisch. We keken erg uit naar de mails die toekwamen. Enige probleem was dat we een paar keer hebben moeten aangeven dat sommige deelnemers hun mail nog niet ontvangen hadden. Iemand van ons gezelschap kreeg haar laatste mail zelfs pas bij het binnengaan van het restaurant. Verrassende wendingen, niet makkelijk maar.......de moordenaar werd ontmaskerd 😜