reacties van spelers
reviews

Het was fantastisch ๐๐
Ik heb heel erg genoten, iedereen nam zijn rol serieus en was ook nog eens mooi verkleed.
Zwembad in de tuin gezet, een lijk op de grond getekend en het moordwapen ernaast gelegd.
We hebben lang kunnen discussieren. En uiteindelijk was het ook erg leuk dat vier het goed hadden en vier niet.
De rollen waren super goed verdeeld.
Heel erg bedankt voor een onvergetelijke verjaardag.
Zeker nog een keer doen ๐
Groeten Pepijn
Ik heb heel erg genoten, iedereen nam zijn rol serieus en was ook nog eens mooi verkleed.
Zwembad in de tuin gezet, een lijk op de grond getekend en het moordwapen ernaast gelegd.
We hebben lang kunnen discussieren. En uiteindelijk was het ook erg leuk dat vier het goed hadden en vier niet.
De rollen waren super goed verdeeld.
Heel erg bedankt voor een onvergetelijke verjaardag.
Zeker nog een keer doen ๐
Groeten Pepijn