reacties van spelers
reviews

Wat een leuke ervaring was dit! Iedereen heeft zich goed kunnen voorbereiden en was op de avond zelf in thema gekleed. Dat moet je echt doen, dat maakt het nòg leuker!
En voor de rest: super veel gelachen en ja de moordenaar werd ontmaskerd, maar niet door iedereen.
Van tevoren was niet iedereen even enthousiast (wat moet ik hier nou weer mee....) maar na afloop.... Echt wel!
Voor herhaling vatbaar dus!
En voor de rest: super veel gelachen en ja de moordenaar werd ontmaskerd, maar niet door iedereen.
Van tevoren was niet iedereen even enthousiast (wat moet ik hier nou weer mee....) maar na afloop.... Echt wel!
Voor herhaling vatbaar dus!