reacties van spelers
reviews

Met 10 man hebben we de moord op ASSEPOESTER opgelost. Wat was het leuk: de voorpret, het verzamelen van de kostuums, de entree van iedereen. En natuurlijk het avondvullende programma. Wij hadden een privé kok uitgenodigd (Tessa van Koningsmaal-catering. DIKKE TIP!) en hebben er 3,5 uur over gedaan om alle geheimen te ontrafelen. Onder het genot van een 4 gangen diner. De opbouw van al deze geheimen is erg goed. Alles hangt met elkaar samen maar is ook erg verrassend. Het is echt hilarisch. Wij hebben tranen gelachen en onnozel gedaan. Kortom: voor herhaling vatbaar.