reacties van spelers
reviews

Het was/is weer een geweldig gezellige avond. Vijf personages hadden het goed. Echt een fantastische avond, waarbij iedereen zijn rol optimaal speelde. Af en toe een break voor het eten, maar dit was ook heerlijk hilarisch.
Bedankt namens onze eetclub!
Bedankt namens onze eetclub!