reacties van spelers
reviews

Wij hebben met zeven meiden ‘de dood op Assepoester’ gespeeld.
Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen speelde zijn rol vol overgaven! Bedankt voor de goede organisatie!
Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen speelde zijn rol vol overgaven! Bedankt voor de goede organisatie!