reacties van spelers
reviews

Gisteren hadden we het familiediner bij ons thuis.
Iedereen had zich verkleed zoals gevraagd en zat goed in zijn rol van bij het binnenkomen.
Bij momenten HILARISCH, heel erg gelachen.
Wij waren met 8 en zouden de volgende keer toch kiezen voor minimum 10 personages gezien we af en toe wat info misten.
Maar het plezier was er niet minder om. Zeker voor herhaling vatbaar!
Iedereen had zich verkleed zoals gevraagd en zat goed in zijn rol van bij het binnenkomen.
Bij momenten HILARISCH, heel erg gelachen.
Wij waren met 8 en zouden de volgende keer toch kiezen voor minimum 10 personages gezien we af en toe wat info misten.
Maar het plezier was er niet minder om. Zeker voor herhaling vatbaar!