reacties van spelers
reviews

Zaterdag avond was het zo ver, ons moorddiner heeft plaatsgevonden en de moordenaar heeft gelúkkig zijn daad opgebiecht! Wij hebben de moord in Groezelbeek opgelost.
Mijn complimenten voor jullie concept, we hebben enórm genoten van de voorpret, de hints, de geheime karakter trekken en de verdenkingen. Wat zat dit goed in elkaar!
De groep bestond uit een paar losse vriendinnen groepjes, dus niet iedereen kende elkaar van te voren, maar doordat iedereen zich goed had ingelezen in zijn rol was het ijs gelijk gebroken en voelde we ons vastberaden om dit eens tot in de puntjes te gaan uitzoeken.
100% een aanrader
Mijn complimenten voor jullie concept, we hebben enórm genoten van de voorpret, de hints, de geheime karakter trekken en de verdenkingen. Wat zat dit goed in elkaar!
De groep bestond uit een paar losse vriendinnen groepjes, dus niet iedereen kende elkaar van te voren, maar doordat iedereen zich goed had ingelezen in zijn rol was het ijs gelijk gebroken en voelde we ons vastberaden om dit eens tot in de puntjes te gaan uitzoeken.
100% een aanrader