reacties van spelers
reviews

Afgelopen vrijdag hebben we met de bestuursleden van onze vereniging het moorddiner gespeeld met het thema Groezelburg. Iedereen had zich goed voorbereid op zijn/haar personage en zich ernaar gekleed. Het was een groot succes en we hebben veel gelachen! Iedereen durfde elkaar goed aan de tand te voelen, waardoor veel geheimen boven tafel kwamen en het spel goed verliep.
Hartelijk dank aan het Moorddiner-Thuis Team!
Hartelijk dank aan het Moorddiner-Thuis Team!