reacties van spelers
reviews

Met oud en nieuw moorddiner gedaan. Het was een super ervaring. Ook vantevoren al zoveel pret gehad met het uitzoeken van de outfits en het inleven in je rol. Iedereen zat goed in z'n rol. Niet de moordenaar kunnen ontmaskeren maar dat mocht de pret niet drukken. Die heeft zichzelf bekend gemaakt en toen bleek dat toch 3 mensen het al dachten. Als je iedereen op een briefje laat noteren wie ze denken dat de moordenaar is, is dat ook nog een leuk aspect.