reacties van spelers
reviews

Ik wilde je even bedanken voor de begeleiding. De voorpret was al super, maar gisteravond overtrof zelfs dat. Iedereen ging helemaal los en het was hilarisch. De moordenaar hebben we helaas niet geraden, maar dat maakt niet uit. Het was in ieder geval niet te voor de hand liggend en dat maakte het op het einde echt spannend. Iedereen had een andere verdachte. Wellicht tot in de toekomst!