reacties van spelers
reviews

Het was een geweldige middag avond. We zaten allemaal in ons rol, verkleed en wel met bijpassende moordend lekkere gerechtjes die ieder van ons had gemaakt. Het speelde zich af in de kantine van een theater, waar we acteurs waren in Shakespear. Niet alle 'geheimen' hadden een logische link met het geheel, maar leuk elkaar geheimen te horen. We hebben de moordenaar ergens bij het toetje uiteindelijk wel ontdekt.