reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Marco van den Boogaard schreef op 29 september 2017
Vorige week zondag hadden we met onze toneelvereniging een moordiner. Niemand wist echt wat we ervan moesten verwachten. In de aanloop er naartoe hebben we een aantal mailtjes ontvangen met achtergrondinformatie over je te spelen personage. Dit is erg leuk want zo leef je er naartoe. De avond (in ons geval middag) kun je helemaal zelf inplannen. Wij hebben gekozen voor een huiskamer restaurant. Wel zo rustig want het kan er heftig aan toe gaan. Maar dat is maar net hoezeer je je inleeft.
We hebben een super leuke middag gehad. Ik ben niet degene die het georganiseerd heeft maar ik heb begrepen dat de organistatie ook dik in orde is met voldoende ondersteuning zodat het voor iedereen een geslaagde ervaring kan worden.
Even geduld...
Gonda schreef op 29 september 2017
het was leuk maar voor veel geld vind ik...er was namelijk 6x een dubbele rol terwijl er 4 personen die op de stamboom stonden niet waren. die rollen werden dus gewoon niet ingevuld....waarom zet je ze dan op de stamboom? Vul die personen dan ook in dan heb je niet zoveel dubbele rollen.....beetje jammer.
Beheerdersantwoord:
Beste Gonda,

Dank je voor je reactie in het gastenboek na jullie moorddiner.
Er is een goede reden voor de dubbelrollen. Boven de 12 of 13 spelers lukt het niet meer om elkaar goed te verstaan rond één tafel. Daarom splitsen we boven dat aantal naar twee groepen. Omdat bepaalde personages essentieel zijn om aan een tafel het gesprek te kunnen voeren, zetten we die dan eerst neer. Vervolgens kijken we hoeveel mensen er nog over zijn om extra rollen te plaatsen. Bij 12 spelers zijn alle rollen in Het Familiediner aanwezig. Er kan dan nog één spelleider bij. Maar bij 12 personen of een veelvoud daarvan heb je dus de meest complete rolbezetting. Dit staat ook uitgelegd bij de veelgestelde vragen op de site: http://www.moorddinerthuis.nl/c-3362423/veelgestelde-vragen/.

Hartelijke groet,
Meijke van Herwijnen
www.moorddinerthuis.nl
Even geduld...
Bram Kngt schreef op 29 september 2017
Met familie het familiemoorddiner gedaan. het was erg leuk en een verrassende uitkomst. 2 hebben het goed gegokt.
Zeker leuk om een andere variant te doen.
Even geduld...
Jitse K. schreef op 29 september 2017
Als afdelingsuitje gekozen voor een etentje met daarbij dit moordspel.
Ik moet zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad. De rollen zijn erg leuk en heel divers. Natuurlijk moet iedereen wel "mee willen doen" en niet de boel saboteren maar wij hebben genoten. Vooral omdat iedereen de moeite had genomen om zich qua kleding een beetje voor te bereiden.
Zeker een aanrader!!
Even geduld...
Nicoline Sieval schreef op 29 september 2017
Wat een geweldige avond hebben wij beleefd samen met onze 8 vrienden tijdens het Familiediner. Iedereen had zich goed voorbereid op zijn of haar rol. Van te voren hadden we al veel voorpret door de groepsapp die was aangemaakt, waardoor we al wat hints konden delen met elkaar. Het verhaal zal goed in elkaar en uiteindelijk hebben we de moordenaar gevonden. Een echte aanrader om samen met vrienden te doen waarbij veel ruimte is voor plezier, creativiteit en hilariteit!
Even geduld...