reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Vorige week zondag hadden we met onze toneelvereniging een moordiner. Niemand wist echt wat we ervan moesten verwachten. In de aanloop er naartoe hebben we een aantal mailtjes ontvangen met achtergrondinformatie over je te spelen personage. Dit is erg leuk want zo leef je er naartoe. De avond (in ons geval middag) kun je helemaal zelf inplannen. Wij hebben gekozen voor een huiskamer restaurant. Wel zo rustig want het kan er heftig aan toe gaan. Maar dat is maar net hoezeer je je inleeft.
We hebben een super leuke middag gehad. Ik ben niet degene die het georganiseerd heeft maar ik heb begrepen dat de organistatie ook dik in orde is met voldoende ondersteuning zodat het voor iedereen een geslaagde ervaring kan worden.
We hebben een super leuke middag gehad. Ik ben niet degene die het georganiseerd heeft maar ik heb begrepen dat de organistatie ook dik in orde is met voldoende ondersteuning zodat het voor iedereen een geslaagde ervaring kan worden.
het was leuk maar voor veel geld vind ik...er was namelijk 6x een dubbele rol terwijl er 4 personen die op de stamboom stonden niet waren. die rollen werden dus gewoon niet ingevuld....waarom zet je ze dan op de stamboom? Vul die personen dan ook in dan heb je niet zoveel dubbele rollen.....beetje jammer.
Met familie het familiemoorddiner gedaan. het was erg leuk en een verrassende uitkomst. 2 hebben het goed gegokt.
Zeker leuk om een andere variant te doen.
Zeker leuk om een andere variant te doen.
Als afdelingsuitje gekozen voor een etentje met daarbij dit moordspel.
Ik moet zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad. De rollen zijn erg leuk en heel divers. Natuurlijk moet iedereen wel "mee willen doen" en niet de boel saboteren maar wij hebben genoten. Vooral omdat iedereen de moeite had genomen om zich qua kleding een beetje voor te bereiden.
Zeker een aanrader!!
Ik moet zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad. De rollen zijn erg leuk en heel divers. Natuurlijk moet iedereen wel "mee willen doen" en niet de boel saboteren maar wij hebben genoten. Vooral omdat iedereen de moeite had genomen om zich qua kleding een beetje voor te bereiden.
Zeker een aanrader!!
Wat een geweldige avond hebben wij beleefd samen met onze 8 vrienden tijdens het Familiediner. Iedereen had zich goed voorbereid op zijn of haar rol. Van te voren hadden we al veel voorpret door de groepsapp die was aangemaakt, waardoor we al wat hints konden delen met elkaar. Het verhaal zal goed in elkaar en uiteindelijk hebben we de moordenaar gevonden. Een echte aanrader om samen met vrienden te doen waarbij veel ruimte is voor plezier, creativiteit en hilariteit!