reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Margo schreef op 29 september 2017
Wij hebben met vrienden op oudejaarsavond het familiediner van fam Zandbergen gespeeld. Het was superleuk omdat iedereen verkleed was zonder dat dat veel moeite kostte. Met veel plezier en complimenten kijken we er op terug. Goeie script, wij hadden de moordenaar niet ontmaskerd......een absolute aanrader!!!!!
Even geduld...
Ineke Bloupot schreef op 29 september 2017
Wij hebben met Kerst het familiediner gespreeld. Het script zat goed in elkaar. Het is ons helemaas niet gelukt om het plot op te lossen. We hebben veel lol gehad. Iedereen was verkleed, maakte het nog leuker.
Een aanrader!
Even geduld...
Jan sr. schreef op 29 september 2017
Met kerst met de familie Groezelburg gespeeld! het was weer fantastisch! ook de kids (tussen 13 en 18 jaar) hadden zich fantastisch ingeleefd in hun rol. De ontknoping was erg verrassend... We hebben genoten! Zeker een aanrader!
Even geduld...
Anouk schreef op 29 september 2017
Wij hebben ook het familie diner gespeeld. Iedereen had erg zijn best gedaan om zich in zijn of haar rol te verplaatsen. Het was nog best lastig om iedereen zijn geheim boven water te krijgen. Uiteindelijk al onze geheimen maar met elkaar gedeeld. Moordenaar werd toen bekend. Echt super leuk script. En zeker aan te raden
Even geduld...
Liselott Luijks schreef op 29 september 2017
Vorige week was het jaarlijkse uitje van onze toneelvereniging. Het organiserend committee had voor het familie moord diner gekozen.
Het was echt heel erg leuk, niet alle wetenswaardigheden zijn duidelijk voor iedereen.
Aangezien wij zo enthousiast waren zijn er zelfs een paar complotten bij verzonnen.
We hebben gekozen voor een huiskamer restaurant. Zodat we 'los' konden gaan 😉
In een restaurant let je toch iets meer op dat andere gasten geen last van je hebben.
Het was een super ervaring en ik kan het echt iedereen aanraden!
Even geduld...