reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Het was een erg geslaagde avond! We hebben enorm veel lol gehad!
Wij hebben met een groep mensen die elkaar niet allemaal kenden, het moorddiner Groezelburg gespeeld en een hoop lol gehad. Tijdens het spel kwam er nog een hoop informatie boven en het was constant schakelen, erg leuk.
Iedereen had zijn best gedaan met de outfit en het huis was in jaren 70 stijl (leren lampenkapppen, fondue borden, gehaakte gordijntjes voor de ramen en overal frutsels. Lekker fout dus!
Iedereen had zijn best gedaan met de outfit en het huis was in jaren 70 stijl (leren lampenkapppen, fondue borden, gehaakte gordijntjes voor de ramen en overal frutsels. Lekker fout dus!
Afgelopen zaterdag moord op Assepoester gespeeld met z’n negenen, we hebben het heel leuk gehad en de moord eigenlijk makkelijk opgelost, mogelijk komt dat omdat we niet met zoveel waren. Enkele van de rollen waren niet aangepast aan het kleinere aantal er werden personen opgevoerd die niet aanwezig waren dat was voor deze mensen verwarrend en ook wat minder leuk omdat daardoor hun rol niet zo belangrijk was terwijl iedereen zich wel goed had voorbereid