reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Sarah schreef op 7 februari 2026
Het was een geweldige middag avond. We zaten allemaal in ons rol, verkleed en wel met bijpassende moordend lekkere gerechtjes die ieder van ons had gemaakt. Het speelde zich af in de kantine van een theater, waar we acteurs waren in Shakespear. Niet alle 'geheimen' hadden een logische link met het geheel, maar leuk elkaar geheimen te horen. We hebben de moordenaar ergens bij het toetje uiteindelijk wel ontdekt.
Even geduld...
Audrey Reumers uit Banholt schreef op 23 november 2025
Vandaag het moorddiner gedaan, en wat was het leuk! We speelden Assepoester. Het is heel leuk dat je van te voren je rol
en uitleg krijgt. Dus je hebt al voorpret. Communicatie met Alex van deze site ging heel goed en snel en alle vragen werden netjes beantwoord.
We hebben een hele leuk middag/avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt !
Even geduld...
Yvonne schreef op 18 november 2025
Wat een plezier hebben wij gehad! We hebben als familie het spel Assepoester gespeeld. Alles begint al met de voorpret, als je ca 2 weken van tevoren steeds wat informatie ontvangt over je rol, naast allerlei hints en verdachtmakingen. Bedankt voor de prima organisatie. Aanrader!
Even geduld...
Carolien uit Tielt schreef op 20 oktober 2025
We hebben op ons vriendenweekend het moordspel Groezelburg gespeeld. Het was een fantastische avond. Het leuke aan dit spel is dat je er al een dag of 10 op voorhand in meegenomen wordt en het al iets doet leven binnen de groep. Iedereen had één of meerdere de accessoires bij of was helemaal verkleed in zijn/haar rol en dat maakte de rolverdeling en sfeer compleet. Een echte aanrader dus voor een avond vol plezier. Zelfs de dag nadien werden de rollen nog wel eens bovengehaald.
Even geduld...
Jos uit Veenendaal schreef op 23 maart 2025
Wij hebben Assepoester gespeeld met vier volwassenen en drie pubers. Wat een lol en dat begint al bij de voorbereiding: iedere keer krijg je een stukje informatie van jouw rol en de eventuele overige karakters en hoe je het wend of keert: je gaat je toch proberen al een beeld te vormen. Dan de avond zelf: iedereen had zijn best gedaan om zich te kleden naar zijn en haar rol en dan begint het... iedereen natuurlijk druk bezig om informatie te verzamelen en ik moet eerlijk zeggen: dat valt allemaal niet mee. Ook nu weer zaten er een paar leuke twists in het verhaal wat de spelvreugde alleen maar ten goede komt. Een aantal hadden de moordenaar goed geraden. Echt leuk om tijdens een etentje te doen!
Even geduld...