reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Het was een geweldige middag avond. We zaten allemaal in ons rol, verkleed en wel met bijpassende moordend lekkere gerechtjes die ieder van ons had gemaakt. Het speelde zich af in de kantine van een theater, waar we acteurs waren in Shakespear. Niet alle 'geheimen' hadden een logische link met het geheel, maar leuk elkaar geheimen te horen. We hebben de moordenaar ergens bij het toetje uiteindelijk wel ontdekt.
Vandaag het moorddiner gedaan, en wat was het leuk! We speelden Assepoester. Het is heel leuk dat je van te voren je rol
en uitleg krijgt. Dus je hebt al voorpret. Communicatie met Alex van deze site ging heel goed en snel en alle vragen werden netjes beantwoord.
We hebben een hele leuk middag/avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt !
en uitleg krijgt. Dus je hebt al voorpret. Communicatie met Alex van deze site ging heel goed en snel en alle vragen werden netjes beantwoord.
We hebben een hele leuk middag/avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt !
Wat een plezier hebben wij gehad! We hebben als familie het spel Assepoester gespeeld. Alles begint al met de voorpret, als je ca 2 weken van tevoren steeds wat informatie ontvangt over je rol, naast allerlei hints en verdachtmakingen. Bedankt voor de prima organisatie. Aanrader!
We hebben op ons vriendenweekend het moordspel Groezelburg gespeeld. Het was een fantastische avond. Het leuke aan dit spel is dat je er al een dag of 10 op voorhand in meegenomen wordt en het al iets doet leven binnen de groep. Iedereen had één of meerdere de accessoires bij of was helemaal verkleed in zijn/haar rol en dat maakte de rolverdeling en sfeer compleet. Een echte aanrader dus voor een avond vol plezier. Zelfs de dag nadien werden de rollen nog wel eens bovengehaald.
Wij hebben Assepoester gespeeld met vier volwassenen en drie pubers. Wat een lol en dat begint al bij de voorbereiding: iedere keer krijg je een stukje informatie van jouw rol en de eventuele overige karakters en hoe je het wend of keert: je gaat je toch proberen al een beeld te vormen. Dan de avond zelf: iedereen had zijn best gedaan om zich te kleden naar zijn en haar rol en dan begint het... iedereen natuurlijk druk bezig om informatie te verzamelen en ik moet eerlijk zeggen: dat valt allemaal niet mee. Ook nu weer zaten er een paar leuke twists in het verhaal wat de spelvreugde alleen maar ten goede komt. Een aantal hadden de moordenaar goed geraden. Echt leuk om tijdens een etentje te doen!
Ik wilde je even bedanken voor de begeleiding. De voorpret was al super, maar gisteravond overtrof zelfs dat. Iedereen ging helemaal los en het was hilarisch. De moordenaar hebben we helaas niet geraden, maar dat maakt niet uit. Het was in ieder geval niet te voor de hand liggend en dat maakte het op het einde echt spannend. Iedereen had een andere verdachte. Wellicht tot in de toekomst!
Het is de 2 keer dat wij een moordspel spelen met oudjaar.
Vorig jaar deden we de familie moord.
Dit jaar deden we moord in het kuuroord.
Het scenario was deze keer moeilijker maar door de juiste vragen te stellen zijn we tot de ontmaskering gekomen.
Het was zalig !!! We hebben gegierd van het lachen. Onze outfits waren ook subliem .
Een absolute aanrader. Een toffe manier om naar middernacht toe te werken. Tijd vloog voorbij .
We hebben fantastisch leuke foto ‘s genomen. Als jullie die graag willen, dan mag je t altijd laten weten. We hebben met een “White board “ gewerkt zoals de echte onderzoekers doen… hilarisch
Vorig jaar deden we de familie moord.
Dit jaar deden we moord in het kuuroord.
Het scenario was deze keer moeilijker maar door de juiste vragen te stellen zijn we tot de ontmaskering gekomen.
Het was zalig !!! We hebben gegierd van het lachen. Onze outfits waren ook subliem .
Een absolute aanrader. Een toffe manier om naar middernacht toe te werken. Tijd vloog voorbij .
We hebben fantastisch leuke foto ‘s genomen. Als jullie die graag willen, dan mag je t altijd laten weten. We hebben met een “White board “ gewerkt zoals de echte onderzoekers doen… hilarisch
Tijdens het vriendenweekend met 16 man het kuuroord gespeeld inclusief diner.
We hadden diverse rollen gekregen en een aantal waren dubbel. Het was super leuk om te zien hoe iedereen voorbereid was en in zijn rol zat, maar hier bleef het dan ook bij.
Aan het begin van het moordspel bleek dat de gerechten die we moesten meenemen niet waren afgestemd op de gehele groep. Zo hoefde er bijvoorbeeld niemand drinken mee te nemen, maar salades waren er in overvloed en hadden we voor 24 personen een toetje, terwijl het bijgerecht maar voor 8 personen was.
De verhaallijnen hadden geen logisch verband en het was haast onmogelijk om de dader van de moord uit het spel te halen. Zelfs op het moment dat de dader zichzelf bekend had gemaakt, en de "hints" naar voren kwamen, was er nog maar weinig verband om deze direct aan de dader te linken.
We hadden diverse rollen gekregen en een aantal waren dubbel. Het was super leuk om te zien hoe iedereen voorbereid was en in zijn rol zat, maar hier bleef het dan ook bij.
Aan het begin van het moordspel bleek dat de gerechten die we moesten meenemen niet waren afgestemd op de gehele groep. Zo hoefde er bijvoorbeeld niemand drinken mee te nemen, maar salades waren er in overvloed en hadden we voor 24 personen een toetje, terwijl het bijgerecht maar voor 8 personen was.
De verhaallijnen hadden geen logisch verband en het was haast onmogelijk om de dader van de moord uit het spel te halen. Zelfs op het moment dat de dader zichzelf bekend had gemaakt, en de "hints" naar voren kwamen, was er nog maar weinig verband om deze direct aan de dader te linken.
Wij hebben ook het moord diner gedaan met oud collega’s
Het was super leuk en iedereen was ook goed verkleed
En de voorbereidingen van jullie was top
Wij gaan het zeker een keer weer doen
Bedankt
Het was super leuk en iedereen was ook goed verkleed
En de voorbereidingen van jullie was top
Wij gaan het zeker een keer weer doen
Bedankt
Mijn vriendin had het kuuroord gedaan als verjaardagsfeest. Ik was de moordenaar, ben niet geraden op het einde, zoveel leuke geheimen om te ontdekken en heel hard gelachen op het einde toen ik opstond om te zeggen dat ik de moordenaar was, niemand had op mij gestemd en super leuk spel, elke rol had zo leuke geheimen en vooral leuk met de outfits enzo, maakte het helemaal af!
100% aanrader !!!
100% aanrader !!!
Superleuke avond gehad door het samen zoeken naar de dader in ons midden en het ontrafelen en linken van alle geheimen in het Kuuroord. Aanrader!
Wij hebben het kuuroord gespeeld, echt ontzettend leuk! Iedereen had passende outfits wat het nog leuker maakte. De moordenaar is niet geraden. We hebben een topavond gehad! Benieuwd wat de andere thema's zijn.
Super leuk en grappig spel! Heel goed georganiseerd en grappig om te zien hoe alles uiteindelijk aan elkaar gelinkt is!
Met oud en nieuw moorddiner gedaan. Het was een super ervaring. Ook vantevoren al zoveel pret gehad met het uitzoeken van de outfits en het inleven in je rol. Iedereen zat goed in z'n rol. Niet de moordenaar kunnen ontmaskeren maar dat mocht de pret niet drukken. Die heeft zichzelf bekend gemaakt en toen bleek dat toch 3 mensen het al dachten. Als je iedereen op een briefje laat noteren wie ze denken dat de moordenaar is, is dat ook nog een leuk aspect.
Zo'n leuke andere manier om samen met de familie Kerst te vieren. Het script van Groezelburg zat goed in elkaar en we waren verbluft over het acteertalent van sommige familieleden.
Wat een leuke ervaring om dit te spelen met familie. Wij hebben het familiediner gespeeld met neven en nichten. De voorpret was eigenlijk nog leuker dan het spel zelf. We hadden een App groep opgezet zodat iedereen voorzich zelf kon bepalen wat je wilde delen voor die avond. Helaas door ziekte konden een aantal spelers niet meedoen waardoor andere last minut van rol moesten veranderen. Hierdoor werd de verdachte moeilijk maar toch gevonden. Bedankt voor deze leuke ervaring.
Wat een ervaring! Geweldig. Wij hebben het kuuroord gespeeld. Zaten in een groot vakantiehuis. Vanaf het moment dat we binnen kwamen begonnen we al met de Spotify’s afspeellijst die jullie erbij hadden gedaan. Toen werden de rollen meteen duidelijk. We leefde een dag naar het moorddiner toe in onze rollen. Daarna ruim twee en half uur gespeeld. Hilarisch en wat kunnen mijn vrienden goed acteren.
Thanks
Thanks
Wij hebben het celebrity kuuroord gespeelt, het was heel leuk we hebben er wel bijna 4 uur over gedaan🫣🫣 we wisten heel lang niet wie het had gedaan en dachten iemand anders totdat op het laatste moment het kwartje viel. Het was heel leuk!! Alleen volgende keer gaan we een timer zetten😁 echt een 10/10 ervaring, iedereen had het naar zijn zin. Vooral de website van tevoren was fantastisch!
Het was lachen. Helaas hebben we de moordenaar niet gevonden; deze moest zelf bekennen.
Je moet écht de juiste vragen stellen en dat werd in de opdrachten niet echt duidelijk. Het was wel lachen en veel mensen waren ook écht verkleed.
Super gezellige avond gehad.
Je moet écht de juiste vragen stellen en dat werd in de opdrachten niet echt duidelijk. Het was wel lachen en veel mensen waren ook écht verkleed.
Super gezellige avond gehad.
Ik had mijn twijfels over de spelbereidheid van de mensen die ik had uitgenodigd, maar op de avond zelf was iedereen heel erg goed voorbereid en de meeste waren ook verkleed. Wij hebben veel gelachen. Was top.
We hebben enorm veel plezier gehad met het spel Assepoester. Aan het eind van ons diner werd voor een aantal mensen duidelijk wie de moordenaar was. Wij speelden met zes volwassenen en zeven kinderen. Leuk was dat we met z'n allen een gesprek hadden aan tafel.
Eén minpuntje: niet alle rollen doen ertoe bij het spel
met vr groet
Margot
Eén minpuntje: niet alle rollen doen ertoe bij het spel
met vr groet
Margot
De voorpret was al hilarisch. Wij deden celebrity kuuroord.
We hadden een diner erom heen geregeld, iedereen verkleed en in zijn rol.
De dader was eigenlijk gokken. De ware reden hebben we niet echt gevonden 😂
Ik denk dat als er wat directere sturing was geweest in de rollen, dat het nog beter uit de verf komt.
Sommige rollen voegden weinig toe, terwijl andere heel veel aan het woord waren.
Verder hebben we een top avond gehad.
We hadden een diner erom heen geregeld, iedereen verkleed en in zijn rol.
De dader was eigenlijk gokken. De ware reden hebben we niet echt gevonden 😂
Ik denk dat als er wat directere sturing was geweest in de rollen, dat het nog beter uit de verf komt.
Sommige rollen voegden weinig toe, terwijl andere heel veel aan het woord waren.
Verder hebben we een top avond gehad.
Met de familie het familie diner gespeeld. Het was spannend en humoristisch. Het spel zat goed in elkaar en we kregen tijdig de nodige hulp van het moorddinerthuisteam (Alex) Dus daarmee een zeer geslaagde avond beleefd! Dank daar voor
Afgelopen vrijdag hebben we met de bestuursleden van onze vereniging het moorddiner gespeeld met het thema Groezelburg. Iedereen had zich goed voorbereid op zijn/haar personage en zich ernaar gekleed. Het was een groot succes en we hebben veel gelachen! Iedereen durfde elkaar goed aan de tand te voelen, waardoor veel geheimen boven tafel kwamen en het spel goed verliep.
Hartelijk dank aan het Moorddiner-Thuis Team!
Hartelijk dank aan het Moorddiner-Thuis Team!
Zaterdag avond was het zo ver, ons moorddiner heeft plaatsgevonden en de moordenaar heeft gelúkkig zijn daad opgebiecht! Wij hebben de moord in Groezelbeek opgelost.
Mijn complimenten voor jullie concept, we hebben enórm genoten van de voorpret, de hints, de geheime karakter trekken en de verdenkingen. Wat zat dit goed in elkaar!
De groep bestond uit een paar losse vriendinnen groepjes, dus niet iedereen kende elkaar van te voren, maar doordat iedereen zich goed had ingelezen in zijn rol was het ijs gelijk gebroken en voelde we ons vastberaden om dit eens tot in de puntjes te gaan uitzoeken.
100% een aanrader
Mijn complimenten voor jullie concept, we hebben enórm genoten van de voorpret, de hints, de geheime karakter trekken en de verdenkingen. Wat zat dit goed in elkaar!
De groep bestond uit een paar losse vriendinnen groepjes, dus niet iedereen kende elkaar van te voren, maar doordat iedereen zich goed had ingelezen in zijn rol was het ijs gelijk gebroken en voelde we ons vastberaden om dit eens tot in de puntjes te gaan uitzoeken.
100% een aanrader
Erg leuk om een avondvullend spel met vrienden/familie te doen.
Zeker als sommigen helemaal losgaan qua verkleden en inleven in de rol.
Wij speelden "Celebrity Kuuroord".
Karakters/situaties zijn leuk bedacht en omschreven.
Plotline was wel erg gecompliceerd. Toen we na afloop alle informatie op tafel legden, was de uiteindelijke oplossing nog steeds erg vergezocht. Dat was een beetje onbevredigend.
Het succes van het spel hangt ook sterk af van hoe de spelers het spel spelen.
Het is de bedoeling dat je bij je rol blijft, geen dingen erbij verzint, en ook gedurende het spel wat informatie "doseert", om het spel de goede kant op te sturen. Niet iedereen deed dit (goed), waardoor het spel uiteindelijk niet uit de verf kwam.
Zeker als sommigen helemaal losgaan qua verkleden en inleven in de rol.
Wij speelden "Celebrity Kuuroord".
Karakters/situaties zijn leuk bedacht en omschreven.
Plotline was wel erg gecompliceerd. Toen we na afloop alle informatie op tafel legden, was de uiteindelijke oplossing nog steeds erg vergezocht. Dat was een beetje onbevredigend.
Het succes van het spel hangt ook sterk af van hoe de spelers het spel spelen.
Het is de bedoeling dat je bij je rol blijft, geen dingen erbij verzint, en ook gedurende het spel wat informatie "doseert", om het spel de goede kant op te sturen. Niet iedereen deed dit (goed), waardoor het spel uiteindelijk niet uit de verf kwam.
We hebben "de moord op assepoester" gespeeld tijdens een familieweekendje in de Ardennen. We waren met 11, de jongste 13, de oudste 73. het spel was zalig, we hebben genoten - iedereen zat van bij het begin goed in zijn rol, leuk hoe jullie dit zo voorbereid hebben. Een aanrader!
Gisteren hadden we het familiediner bij ons thuis.
Iedereen had zich verkleed zoals gevraagd en zat goed in zijn rol van bij het binnenkomen.
Bij momenten HILARISCH, heel erg gelachen.
Wij waren met 8 en zouden de volgende keer toch kiezen voor minimum 10 personages gezien we af en toe wat info misten.
Maar het plezier was er niet minder om. Zeker voor herhaling vatbaar!
Iedereen had zich verkleed zoals gevraagd en zat goed in zijn rol van bij het binnenkomen.
Bij momenten HILARISCH, heel erg gelachen.
Wij waren met 8 en zouden de volgende keer toch kiezen voor minimum 10 personages gezien we af en toe wat info misten.
Maar het plezier was er niet minder om. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gister het moordspel gespeeld, en ik heb er maar 1 woord voor: super! Iedereen heeft er heel erg van genoten.
Hartelijke dank om er een bijzondere avond van te maken, we kunnen het iedereen aanraden, en gaan dat ook doen.
Hartelijke dank ook voor jullie bereikbaarheid, en snelle respons op vragen / onduidelijkheden die ik had.
Hartelijke dank om er een bijzondere avond van te maken, we kunnen het iedereen aanraden, en gaan dat ook doen.
Hartelijke dank ook voor jullie bereikbaarheid, en snelle respons op vragen / onduidelijkheden die ik had.
Hilarisch goed bedacht!
Voor mijn verjaardag hebben we met 10 personen het spel Celeberty Kuuroord gespeeld. Het was grandioos! Ik was benieuwd hoe het spel zou starten, maar iedereen zat al vanaf de voordeur volledig in zijn rol. Het is belangrijk dat je de juiste mensen een extraverte rol geeft, dan start het spel vanzelf.
Het is niet noodzakelijk, maar het is leuk als iedereen enigszins verkleed is. Dat maakt het onthouden van de rollen ook makkelijker. Het vinden van de moordenaar is lastig, aan het eind van het spel hadden maar een paar mensen het goed geraden. Dat is echter niet erg, want juist het speculeren maakt het leuk. Het is in ieder geval zeker niet te makkelijk!
Het is niet noodzakelijk, maar het is leuk als iedereen enigszins verkleed is. Dat maakt het onthouden van de rollen ook makkelijker. Het vinden van de moordenaar is lastig, aan het eind van het spel hadden maar een paar mensen het goed geraden. Dat is echter niet erg, want juist het speculeren maakt het leuk. Het is in ieder geval zeker niet te makkelijk!
Wij hebben het verhaal van Assepoester gedaan en de groep heeft er enorm van genoten! Iedereen was all out gegaan met hun characters en kostuums, een geweldige avond!
We hebben genoten van alle verhalen in het Kuuroord. Samen met enkele collega's gespeeld en het is een aanrader voor een gezellige avond. Op voorhand vroegen we ons af of het spel de hele avond zou duren, maar de hele avond was gevuld. Zelfs nadat de moordenaar bekent was kwamen er nog geheimen boven tafel. Het spel zit erg leuk in elkaar!
Wij hebben met zeven meiden ‘de dood op Assepoester’ gespeeld.
Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen speelde zijn rol vol overgaven! Bedankt voor de goede organisatie!
Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen speelde zijn rol vol overgaven! Bedankt voor de goede organisatie!
We hebben gisteren tijdens ons vrijgezellenfeest het moordspel" de dood van assepoester" gespeeld. Wat hebben wij gelachen. Het was super.
Het was/is weer een geweldig gezellige avond. Vijf personages hadden het goed. Echt een fantastische avond, waarbij iedereen zijn rol optimaal speelde. Af en toe een break voor het eten, maar dit was ook heerlijk hilarisch.
Bedankt namens onze eetclub!
Bedankt namens onze eetclub!
We hebben een moord avond gehad en erg gelachen. Ligt natuurlijk wel aan de inzet van het koppel waar je het mee speelt. Anders zou t zo maar een doods spel kunnen worden. Gelukkig was iedereen bloedfanatiek en helemaal gekleed naar hun rol. Genoten!
Wat een geweldige avond hebben we wederom gehad op het Celebrity Kuuroord, een leuke gezellige avond om met vrienden of je team te spelen,en zoals we van jullie gewend zijn was aan alles gedacht! Een echte aanrader voor een gezellige avond waarin je jezelf helemaal in kunt verliezen 😉
Met 10 man hebben we de moord op ASSEPOESTER opgelost. Wat was het leuk: de voorpret, het verzamelen van de kostuums, de entree van iedereen. En natuurlijk het avondvullende programma. Wij hadden een privé kok uitgenodigd (Tessa van Koningsmaal-catering. DIKKE TIP!) en hebben er 3,5 uur over gedaan om alle geheimen te ontrafelen. Onder het genot van een 4 gangen diner. De opbouw van al deze geheimen is erg goed. Alles hangt met elkaar samen maar is ook erg verrassend. Het is echt hilarisch. Wij hebben tranen gelachen en onnozel gedaan. Kortom: voor herhaling vatbaar.
We hebben met 14 vrienden het Celebrity Kuuroord gespeeld, in 1 woord: GEWELDIG. Iedereen had zich goed voorbereid, helemaal verkleed in de personage en bovenal de hele avond gespeurd naar de oplossing. We hebben gehuild van het lachen om elkaars acteerwerk, we hebben elkaar aan de tand gevoeld, doorgezaagd en gesmeekt om informatie. Uiteindelijk kwamen er een paar uit de oplossing en de meerderheid niet, wat helemaal niet erg is. Een echte aanrader om dit te doen, maar ga vooral verkleed in je rol!
Wat was het leuk, afgelopen vrijdag. Iedereen met een eigen verhaal en geheim(en). Alle familieleden uitgedost, met als klapper Dirk. Het leek wel de broer van Vader Abraham.
We zijn er de hele avond mee bezig geweest en hebben er erg van genoten. Dank voor het goede verhaal en jullie begeleiding.
Ik hoorde ook meermalen zeggen: dit moeten we nog een keer doen. Zegt genoeg!
We zijn er de hele avond mee bezig geweest en hebben er erg van genoten. Dank voor het goede verhaal en jullie begeleiding.
Ik hoorde ook meermalen zeggen: dit moeten we nog een keer doen. Zegt genoeg!
Het was fantastisch!
Van tevoren hadden we een groepsapp aangemaakt waarin we al veel voorpret hadden. Op de avond zelf postte iedereen nog even de laatste-voorbereidingen-foto's. Iedereen zag er geweldig uit. En toen begon het spel online. We zijn veel te weten gekomen en uiteindelijk hebben drie personen de moordenaar kunnen ontmaskeren. Het verhaal zat goed in elkaar. En via de digitale weg ging het super. Een onvergetelijk leuke invulling van een bijzonder verjaardagsfeest!
Dankjulliewel!
Van tevoren hadden we een groepsapp aangemaakt waarin we al veel voorpret hadden. Op de avond zelf postte iedereen nog even de laatste-voorbereidingen-foto's. Iedereen zag er geweldig uit. En toen begon het spel online. We zijn veel te weten gekomen en uiteindelijk hebben drie personen de moordenaar kunnen ontmaskeren. Het verhaal zat goed in elkaar. En via de digitale weg ging het super. Een onvergetelijk leuke invulling van een bijzonder verjaardagsfeest!
Dankjulliewel!
Wat een hilarische avond hebben we gehad!
Het was erg leuk om te zien hoezeer ieder van ons zijn / haar rol had omarmd en er zoveel werk van had gemaakt. De lol begon al in onze appgroep van tevoren toen we onze rollen kenbaar maakten. (mijn 16-jarige neefje was in het spel mijn echtgenoot bijvoorbeeld) Ik heb dubbel gelegen van sommige berichten.
Van tevoren waren er wat zorgen in de trant van: "Hoe onthoud ik alle informatie? En wie is wie?" Maar toch - zonder naambordjes bleek dat op de avond zelf allemaal heel makkelijk te gaan.
We speelden "Het Familiediner" en zelfs voor mijn 10-jarige dochter was er een volwaardige rol in het geheel. Iedereen heeft genoten. Ik kan dit iedereen aanraden!
Het was erg leuk om te zien hoezeer ieder van ons zijn / haar rol had omarmd en er zoveel werk van had gemaakt. De lol begon al in onze appgroep van tevoren toen we onze rollen kenbaar maakten. (mijn 16-jarige neefje was in het spel mijn echtgenoot bijvoorbeeld) Ik heb dubbel gelegen van sommige berichten.
Van tevoren waren er wat zorgen in de trant van: "Hoe onthoud ik alle informatie? En wie is wie?" Maar toch - zonder naambordjes bleek dat op de avond zelf allemaal heel makkelijk te gaan.
We speelden "Het Familiediner" en zelfs voor mijn 10-jarige dochter was er een volwaardige rol in het geheel. Iedereen heeft genoten. Ik kan dit iedereen aanraden!
Wat hebben we ons best gedaan. Iedereen super uitgedorst en we hebben zo veel lol gehad. Het was wel een domper dat het verhaal niet liep. Ook na afloop, toen we alle rolbeschrijvingen op tafel legde, was het niet echt een sterk geheel. De info die nodig was, stond wel in de beschrijving van een speler, maar daarbij was ook de aanwijzing dat de speler daar niets over zou moeten zeggen. Heel zonde! Ook gek dat een speler te horen krijgt dat ze een dochter heeft zonder dat dat in het script staat. Daar is winst te behalen. Heel zonde. Het was voor ons echt een domper…
Wat een leuke ervaring was dit! Iedereen heeft zich goed kunnen voorbereiden en was op de avond zelf in thema gekleed. Dat moet je echt doen, dat maakt het nòg leuker!
En voor de rest: super veel gelachen en ja de moordenaar werd ontmaskerd, maar niet door iedereen.
Van tevoren was niet iedereen even enthousiast (wat moet ik hier nou weer mee....) maar na afloop.... Echt wel!
Voor herhaling vatbaar dus!
En voor de rest: super veel gelachen en ja de moordenaar werd ontmaskerd, maar niet door iedereen.
Van tevoren was niet iedereen even enthousiast (wat moet ik hier nou weer mee....) maar na afloop.... Echt wel!
Voor herhaling vatbaar dus!
Het was fantastisch 🎉😁
Ik heb heel erg genoten, iedereen nam zijn rol serieus en was ook nog eens mooi verkleed.
Zwembad in de tuin gezet, een lijk op de grond getekend en het moordwapen ernaast gelegd.
We hebben lang kunnen discussieren. En uiteindelijk was het ook erg leuk dat vier het goed hadden en vier niet.
De rollen waren super goed verdeeld.
Heel erg bedankt voor een onvergetelijke verjaardag.
Zeker nog een keer doen 😁
Groeten Pepijn
Ik heb heel erg genoten, iedereen nam zijn rol serieus en was ook nog eens mooi verkleed.
Zwembad in de tuin gezet, een lijk op de grond getekend en het moordwapen ernaast gelegd.
We hebben lang kunnen discussieren. En uiteindelijk was het ook erg leuk dat vier het goed hadden en vier niet.
De rollen waren super goed verdeeld.
Heel erg bedankt voor een onvergetelijke verjaardag.
Zeker nog een keer doen 😁
Groeten Pepijn
Wat een geweldige ervaring ... wat leuk!! De weken voor DE dag, de e-mails met alle informatie, het geheim voor de anderen... de avond zelf...
Iedereen zat volledig in z’n rol! Iedereen had zich goed voorbereid...
Dank je wel Moorddinerthuis.
We hebben er zelf een diner bijbesteld.
De “kamer” was als een kasteel ingericht
De muziek op de achtergrond het spookjes-achting !!
En aanrader voor iedereen die de donkere dagen door wil komen... nu misschien iets lastiger ivm Corona ... maar onthoud dit mensen ....
Iedereen zat volledig in z’n rol! Iedereen had zich goed voorbereid...
Dank je wel Moorddinerthuis.
We hebben er zelf een diner bijbesteld.
De “kamer” was als een kasteel ingericht
De muziek op de achtergrond het spookjes-achting !!
En aanrader voor iedereen die de donkere dagen door wil komen... nu misschien iets lastiger ivm Corona ... maar onthoud dit mensen ....
Gisteren op bezoek geweest in het Celebrity Kuuroord. Die morgen was er een moord gepleegd en een van de gasten of medewerkers moest de dader zijn. We hebben met zijn allen veel plezier beleefd aan deze avond waarbij iedereen verkleed in zijn typetje aanwezig was. Hoewel er intensief speurwerk is verricht en er veel geheimen boven tafel kwamen zijn we er niet in geslaagd de moordenaar te ontmaskeren. Maar de pret en ook de voorpret in de vorm van honderden appjes was er niet mider om. heel leuk om te spelen.
Topavond en de weken voor het moorddiner waren super. Iedere keer krijg je een stukje meer informatie over jouw rol en mensen gaan bij elkaar vissen wie wie is. De verhaallijnen waren hilarisch en iedereen was volledig uitgedost. Drie van de veertien personen hadden de juiste moordenaar, dus makkelijk was het niet.
We gaan dit zeker nog een keer doen. Dank voor de goede organisatie.
We gaan dit zeker nog een keer doen. Dank voor de goede organisatie.
Het was geweldig!
Goed georganiseerd hoor!
We hebben voorpret gehad, waren allen in stijl...lachen!
Alleen het verhaal klopte niet helemaal....waarschijnlijk door minder personen. Niemand geraden.
Laat vooral veel meer los dan de organisatie zegt, anders kom je er nooit uit en is veeeeel leuker. Waar kunnen we foto achterlaten?
Goed georganiseerd hoor!
We hebben voorpret gehad, waren allen in stijl...lachen!
Alleen het verhaal klopte niet helemaal....waarschijnlijk door minder personen. Niemand geraden.
Laat vooral veel meer los dan de organisatie zegt, anders kom je er nooit uit en is veeeeel leuker. Waar kunnen we foto achterlaten?
Gisteren voor een 60 ste verjaardag met 12 mensen moord diner gespeeld " groezelburg"
Geweldig ! Hilarisch en gezellig
Geweldig ! Hilarisch en gezellig
29 januari 2020 vierde ik mijn 70ste verjaardag met 11 vriendinnen in de vorm van het oplossen van een moord in het Celebrity Kuuroord!
Een geweldige ervaring!!!
Alleen de voorbereidingen van een ieder waren al zeer lachwekkend.
De meesten van ons waren niet zo heel erg bedreven met de computer en hadden al moeite met het aanmaken van een account! Kreten van....help, ik kom er niet in. Hoe moet ik dat doen????
Maar met een beetje hulp, die men kreeg van de organisatie is het een ieder dan toch gelukt!
Bedankt daarvoor!
Tja, en dan gaat het spel beginnen. Stukje bij beetje kregen we de informatie van onze rol en over en weer werden er al appjes gestuurd van "Ik heb zo'n geweldige rol...…..vast de leukste van allemaal".
Om 18.00 uur kwam iedereen binnen en oh wat een fantastisch moment was dat! Iedereen zag er geweldig goed uit en had echt z'n best gedaan om de juiste personage te vertegenwoordigen, die duidelijk was omschreven door de organisatie! Chapeau!!!
Mijn gasten waren zeer goed gecast!
Ik was eerst bang, als gastvrouw zijnde, dat er misschien te weinig eten en drinken zou zijn, maar dat was helemaal niet het geval.
Het spel begon, toen we met z'n twaalven aan tafel gingen...…..Wie gaat naast wie zitten en waarom kiest iemand daarvoor?!
Iedereen was toch wel een beetje zenuwachtig geweest overdag, over wat haar te wachten stond.
Maar uiteindelijk liep het spel als een trein en hebben we zo ontzettend gelachen. Je kunt het eigenlijk niet overbrengen, wat deze avond met een ieder van ons heeft gedaan. Er waren gasten bij, die versteld stonden van zichzelf, dat ze zo in hun rol konden opgaan. Fantastisch. Bijna hadden we de moord opgelost, maar een beroemdheid, die ook in het Kuuroord verbleef, had zelf niet inde gaten, dat zij/hij roet in het eten gooide. Hilarisch.
Bij de rondvraag, rond 22.30 uur, van wie de moordenaar zou kunnen zijn, was er maar 1 persoon die het goed had. Maar ze wist zelf eigenlijk niet waarom....intuïtie, zei ze zelf.
Ik heb een fantastische avond gehad en mijn gasten eveneens. Ik denk zeker, dat er nog wel een vervolg op komt, want hoe leuk is het om dit een avondje te doen met familie, vrienden en bekenden.
Je leert elkaar op een hele andere manier kennen.
Echt verrassend !!!!! Dank jullie wel.
Ik bedank de organisatie van harte en wens jullie veel succes toe voor de verdere toekomst!
Een geweldige ervaring!!!
Alleen de voorbereidingen van een ieder waren al zeer lachwekkend.
De meesten van ons waren niet zo heel erg bedreven met de computer en hadden al moeite met het aanmaken van een account! Kreten van....help, ik kom er niet in. Hoe moet ik dat doen????
Maar met een beetje hulp, die men kreeg van de organisatie is het een ieder dan toch gelukt!
Bedankt daarvoor!
Tja, en dan gaat het spel beginnen. Stukje bij beetje kregen we de informatie van onze rol en over en weer werden er al appjes gestuurd van "Ik heb zo'n geweldige rol...…..vast de leukste van allemaal".
Om 18.00 uur kwam iedereen binnen en oh wat een fantastisch moment was dat! Iedereen zag er geweldig goed uit en had echt z'n best gedaan om de juiste personage te vertegenwoordigen, die duidelijk was omschreven door de organisatie! Chapeau!!!
Mijn gasten waren zeer goed gecast!
Ik was eerst bang, als gastvrouw zijnde, dat er misschien te weinig eten en drinken zou zijn, maar dat was helemaal niet het geval.
Het spel begon, toen we met z'n twaalven aan tafel gingen...…..Wie gaat naast wie zitten en waarom kiest iemand daarvoor?!
Iedereen was toch wel een beetje zenuwachtig geweest overdag, over wat haar te wachten stond.
Maar uiteindelijk liep het spel als een trein en hebben we zo ontzettend gelachen. Je kunt het eigenlijk niet overbrengen, wat deze avond met een ieder van ons heeft gedaan. Er waren gasten bij, die versteld stonden van zichzelf, dat ze zo in hun rol konden opgaan. Fantastisch. Bijna hadden we de moord opgelost, maar een beroemdheid, die ook in het Kuuroord verbleef, had zelf niet inde gaten, dat zij/hij roet in het eten gooide. Hilarisch.
Bij de rondvraag, rond 22.30 uur, van wie de moordenaar zou kunnen zijn, was er maar 1 persoon die het goed had. Maar ze wist zelf eigenlijk niet waarom....intuïtie, zei ze zelf.
Ik heb een fantastische avond gehad en mijn gasten eveneens. Ik denk zeker, dat er nog wel een vervolg op komt, want hoe leuk is het om dit een avondje te doen met familie, vrienden en bekenden.
Je leert elkaar op een hele andere manier kennen.
Echt verrassend !!!!! Dank jullie wel.
Ik bedank de organisatie van harte en wens jullie veel succes toe voor de verdere toekomst!
Hilarische avond gehad in het celebrity kuuroord. Helaas de moordenaar niet ontmaskerd maar dat was omdat de geheimen tè geheim werden gehouden. Tip is om daar (zeker tegen het eind) niet te terughoudend in te zijn. Heerlijke avond, goede organisatie, zeker voor herhaling vatbaar.
Voor mijn verjaardag had ik een moorddiner georganiseerd. Iedereen vond het meteen een leuk idee en is er helemaal voor gegaan. We hadden met zijn allen al veel voorpret. Maar de avond zelf was helemaal leuk. Vanaf het moment van binnenkomst was iedereen helemaal in zijn rol en dat is de hele avond zo gebleven. We hebben ontzettend gelachen en veel plezier gehad. Zeker een aanrader. Er werd gevraagd of ik dit volgend jaar weer ging doen 😊
Wij hebben afgelopen zondag Het Kuuroord gespeeld! Bij binnenkomst werd de pret alleen maar leuker, omdat je eindelijk zag wie wie was. Uiteindelijk hebben we iets te vroeg onze conclusies getrokken, want de moordenaar is niet geraden. Hadden we maar wat langer doorgevraagd!
Op 5 oktober hadden wij ons vriendenuitje. Aan mij de eer om iets leuks te organiseren. Ik heb gekozen voor "het familiediner" wat echt superleuk was! De mailtjes voorafgaande aan de datum werd met smart op gewacht. Elke keer weer meer info...wie zou de moordenaar nou zijn??? Wij hebben op een gegeven moment een rondje gedaan met "wie verdenk jij?" hieruit werd er 4x op de moordenaar gestemd. Echter hadden wij een andere verklaring als wat de daadwerkelijke reden was. Heel grappig om die uitleg te horen en dat we er zo naast zaten. Iedereen heeft enthousiast meegedaan, zich leuk verkleed en zich ingeleefd in zijn/ haar rol. Complimenten voor het spel, echt erg leuk gedaan!!! Wij hebben genoten 🙂
Wij hebben dit weekend geprobeerd te achterhalen wie Assepoester nou om het leven had gebracht... Bij binnenkomst bleken we al 2 stiefmoeders te hebben, hilarisch... Maar na een kort belletje was het snel opgelost. Een stiefmoeder werd een ander en met wat Chablis komt 't al snel goed.
Ieder had zich zeer mooi uitgedost en goed geleerd. Een verhaal met veel lachen... En de talk achteraf is minstens zo leuk... 😂
Ieder had zich zeer mooi uitgedost en goed geleerd. Een verhaal met veel lachen... En de talk achteraf is minstens zo leuk... 😂
Ondanks de last minute afwezigheid van twee personen en de late komst van “Chantal” was ons familie diner zeer geslaagd! Iedereen had zijn uiterste best gedaan om in stijl te verschijnen en had zich goed ingeleefd in zijn of haar rol. De moordenaar had zo’n wroeging dat die aan het eind van het diner brak en de zonden opbiechtte. Er viel toen weinig meer te raden, maar de lol was even groot.
Hartelijk dank voor de begeleiding. Wij hebben een zeer plezierige avond gehad.
H. Gjaltema
Rotary Club Bathmen de Schipbeek
Hartelijk dank voor de begeleiding. Wij hebben een zeer plezierige avond gehad.
H. Gjaltema
Rotary Club Bathmen de Schipbeek
Wij hebben afgelopen vrijdag het moorddiner 'Assepoester' gespeeld. Geweldig leuk en toen een van ons iets fout gedaan had met zijn mailadres, hielp iemand van de organisatie ons zelfs op de avond zelf nog! Dank voor de voorpret, de leuke avond en de napret!
Op zaterdag 8 juni hebben we het familiediner gespeeld met onze vriendengroep op onze vrienden weekend op een schitterende locatie in Woudenberg. Vooraf gingen er allerlei "geruchten" rond op onze vriendenapp. Tijdens het weekend moest ieder zijn eigen aandeel in het diner aanleveren, wat een extra verassend effect gaf. Wij hebben een bijzonder leuk en lekker Diner gehad en ik zou zeggen: Als je mee doet, laat je verrassen. Een echte aanrader.
Met een vaste vriendengroep dit spel gespeeld. Een ieder kwam in volle overtuiging en vol ornaat verkleed naar de bijeenkomst.
Mede door de goede leiding van de hoofdrolspeler, bleef het spel goed op gang. Maar door de vele nieuwe informatie was het wel een zeer moeilijke zaak om de moord op te lossen.
Maar het spelen van het spel was echt vele malen leuker.
Jammer dat de andere personages aanwezig op deze bijeenkomst, buitenom die jezelf had gekregen, niet even werden genoemd. Alleen de namen en hun rol was al voldoende geweest.
Veel gelachen, dat is het belangrijkste!
Mede door de goede leiding van de hoofdrolspeler, bleef het spel goed op gang. Maar door de vele nieuwe informatie was het wel een zeer moeilijke zaak om de moord op te lossen.
Maar het spelen van het spel was echt vele malen leuker.
Jammer dat de andere personages aanwezig op deze bijeenkomst, buitenom die jezelf had gekregen, niet even werden genoemd. Alleen de namen en hun rol was al voldoende geweest.
Veel gelachen, dat is het belangrijkste!
Zaterdag 9 maart hebben wij dit spel gespeeld met onze vriendengroep. Een geweldige avond gehad. En inderdaad de voorpret alleen was al geweldig. Iedereen had zich goed ingeleefd in zijn/ haar rol. Een aanrader!
Genoten van het familiediner met 22 gasten die elkaar lang niet allemaal kenden. Met een aantal gasten die hun rol met verve neerzetten en een aantal slimme spelers die goede vragen stelden om de moordenaar te ontmaskeren een hele leuke avond gehad. Zelfs zonder de moord op te lossen het heel erg naar ons zin gehad. Je moet wel een beetje houden van gekkigheid. Mijn lievelings quote:"... Ik vind dit verschrikkelijk en fantastisch tegelijkertijd! "
Wij hebben dit spel op een vriendinnenweekend met 9 meiden gespeeld. De voorpret was heel leuk, iedereen had zich erg uitgeleefd met verkleden en zat goed in zijn rol. Het verloop van het spel was wat minder, of wij hadden te weinig inspiratie of er zit toch wat te weinig uitleg bij, maar het liep meerdere keren vast. Dan zaten we elkaar aan te kijken van wie moet nu wat zeggen en hoe gaan we ooit bij een uitkomst komen. De moordenaar kwam dan ook als een grote verrassing voor iedereen. Achteraf waren er dus ook heel veel dingetjes die wel ergens in het onze berichtjes stonden, maar die niet ter sprake zijn gekomen. Echt letterlijk elke zin uit je berichtgeving zou je moeten gebruiken. We hebben wel een hele leuke avond gehad en de opzet was ook heel leuk, de uitvoering kon echter beter.
De 5o jarige verjaardag van mijn man gevierd met het familiediner moordspel...wat hebben we een lol gehad en wat was het een top avond. Heerlijk zoals iedereen in zijn rol zat. Wil je eens wat anders dan een gewoon feestje dan is dit zeker een aanrader.
Onwijs genoten van het sprookjes moorddiner die we met onze gehele cast van Lang en Gelukkig mochten hebben. Het ideale van het spel spelen met je eigen groep is echt een meerwaarde! Goede aanwijzingen die zorgen dat iedereen het spel goed begrijpt en zich helemaal kan inleven. Een aanrader voor iedere groep die een leuke avond uit zoekt.
Superleuke oudejaarsavond gehad...de voorpret alleen al. Echt een aanrader!
Zalige namiddag/avond! Toch wel 4 uur in de ban van moord op Lara! Leuk!!
Voor mijn 50e verjaardag heb ik het Familiediner moordspel georganiseerd met bijna 50 deelnemers. Wat was het een superleuke middag! Iedereen leefde zich helemaal in, zelfs in de pauze bleef men in zijn/haar rol om elkaar informatie te ontfutselen. De meesten waren in een bijpassende outfit gekomen, dat was hilarisch!
Wij hebben een super leuke avond gehad. Iedereen had zich goed ingeleefd in zijn/haar rol en daardoor kwam het gesprek goed op gang en zag iedereen er hilarisch uit! Wij vonden het een leuk concept en ideaal om het thuis te doen. We hopen dat er meerdere verhalen komen voor 8 personen!
Afgelopen zaterdagavond het moordspel met 12 personen gespeeld. Het was lachen, gieren, brullen. Iedereen van ons groepje had zich geweldig ingeleefd in zijn/haar rol en daar ook echt kleding bij gezocht.
Helaas heeft niemand van ons de moordenaar gevonden. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Dank!
Helaas heeft niemand van ons de moordenaar gevonden. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Dank!
Superavond gehad. Heel verrassende wendingen in het verhaal, knap gedaan. Een minpuntje vond ik het diner zelf, niet de kwaliteit was het was zeer lekker MAAR voor de prijs die we betaalden was het jammer dat we TE weinig eten hebben gekregen, beetje een domper op het leuke concept!
Afgelopen zaterdag hebben wij het moordspel gespeeld met 14 personen waarvan 1 dubbelrol. De voorpret was fantastisch, het moment van iedereen zien, klaar voor zijn of haar rol, was geweldig! Zo leuk om te zien dat iedereen vol voor zijn of haar rol ging. Uiteindelijk zelfs een paar mensen die de moordenaar ontmaskerden. Geheimen sluimeren in dit spel en komen langs in de gesprekken, dus let goed op want voor je het weet mis je iets! Wij vonden het geweldig en willen volgend jaar weer een spel gaan spelen! Bedankt! Ook de support is prima en je krijgt snel antwoord. Dikke pluim van ons allemaal!
Spel gespeeld met 12 vrienden, geslaagde en super leuke avond gehad!
Vandaag met de klas (pabo, leerjaar 2) 'het familiediner' gespeeld. Niet eens in de vorm van een diner, gewoon wat te snaaien op tafel en gaan met die banaan. Het was hilarisch en ook heel spannend.
Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.
Ik ben om! Dikke pluim!
Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.
Ik ben om! Dikke pluim!
Hilarische avond gehad, de voorpret was al geweldig! Voor ons was dit een avond die we niet meer vergeten!
Wat hebben we gelachen. De voorpret was al superleuk..ik heb me helemaal uit kunnen leven in mijn rol als L. Het eerste contact van de personages was lachen, gieren, brullen. Hilarisch verkleed, een tas vol attributen....en dan op zoek naar de dader. Bedankt
Vandaag hebben wij het moordspel Groezelburg gespeeld. Erg leuk, iedereen leefde zich in in zijn rol. We hebben een goed vermaak gehad voor een paar uur. Achteraf misten we in welke tijd het speelde. Wij kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat het rond de jaren 70 was. Misschien is het leuk om dat er in het vervolg bij te melden.
Een aanrader!
Een aanrader!
Afgelopen weekend met z'n achten "Familie Diner" gespeeld, iedereen had zich goed voorbereid, ingelezen en ingeleefd in zijn/haar rol. De pittige gesprekken, verwijten en subtiele beschuldigingen begonnen al snel. Helaas is het ons niet gelukt om de moord op te lossen, dat kwam voornamelijk omdat we de aandacht teveel lieten verspringen en te laat mensen echt onder de loep gingen nemen. Er werd regelmatig door de deelnemers terug gelezen of ze nou echt alles hadden gedeeld om de moord op te lossen, behalve natuurlijk door de moordenaar zelf, die wist de dans telkens te ontspringen. Er zitten in dit scenario's voldoende plot twists en rookgordijnen om er een paar uur mee bezig te kunnen zijn. Leuk in elkaar gezet!
Veel voorpret en een superleuke avond gehad met vrolijke tafelgenoten!
Wij hebben echt een fantastisch leuke avond gehad tijdens ons vriendenweekend. Vol verbazing zagen we dat iedereen zich goed had ingeleefd in zijn rol. In de "mooiste"outfits kwam iedereen de kamer binnen.
Een aanrader.
Een aanrader.
Wij hebben met een grote groep vrienden het moorddiner gespeeld. De voorpret alleen was al leuk! Elke keer weer een bericht met nieuwe info. Wij waren met 18 pers en er waren meerdere dubbelrollen. Dat vonden wij wel verwarrend en niet altijd duidelijk. Je komt dus niet bij iedereen aan tafel te zitten en zo loop je belangrijke info mis. Dat vonden wij wel jammer.. al met al was het een geslaagde avond.
Top avond gehad . Erg veel gelachen en de voorpret was ook enorm leuk al . De rollen waren leuk en het zat goed in mekaar alleen jammer van het slappe eind . Toch een echte aanrader . Bedankt patricia en Alex
Gisteren het spel gespeeld: Assepoester. Vrolijke voorpret. Thuis bij iemand gespeeld ter ere van onze jaarlijkse familiedag. Kostelijk gevonden uitdossing, ieder zat goed in zijn/haar rol. Het plot bleef goed verborgen en was een " openbaring".
Heel leuk, heel goed gedaan Patricia en Alex
Heel leuk, heel goed gedaan Patricia en Alex
We hebben het moorddiner gespeeld in Chateau Constance te Belgie. Wat hebben wij gelachen. Ik zelf was de spelleider en heb toen iedereen aankwam vanaf het balkon het e.e.a. verteld zoals mij was geadviseerd. Langzaam ging iedereen zich omkleden. De een had gauw een stropdas van papier gemaakt en de ander was er speciaal voor naar Hoppezak gegaan in Leiden. Hoppezak hebben ze de meest waanzinnige verkleedspullen, ook echt een aanrader. Iedereen kwam weer terug naar de tuin en toen begon iedereen een beetje in zijn rol te komen nadat iedereen eerst krom lag van het lachen.
Het is echt een succes, zelfs al verwacht je het niet van iemand dan sta je er versteld van hoe die in zijn rol kan gaan zitten. Super bedankt!!!!
Jammer dat ik geen groepsfoto kan toevoegen.
(Note admin: Deze reactie is licht bewerkt om niets te verklappen voor nieuwe spelers)
Het is echt een succes, zelfs al verwacht je het niet van iemand dan sta je er versteld van hoe die in zijn rol kan gaan zitten. Super bedankt!!!!
Jammer dat ik geen groepsfoto kan toevoegen.
(Note admin: Deze reactie is licht bewerkt om niets te verklappen voor nieuwe spelers)
Afgelopen weekend het familie- moorddiner gespeeld met grote groep vrienden in restaurant de Ooievaar Warmenhuizen. Wat werd het een hilarische avond! Extra leuk door rol informatie 2 weken voorafgaand. Ieder kreeg er zo nog meer zin in.
Bedankt Patricia en Alex voor jullie goede opzet van dit spel!
Een aanrader voor ieder die weer eens iets anders wil en nog goedkoop ook!
Bedankt Patricia en Alex voor jullie goede opzet van dit spel!
Een aanrader voor ieder die weer eens iets anders wil en nog goedkoop ook!
Wij hebben het spel samen met de vrijwilligers van onze gymvereniging gedaan ! We hebben veel gelachen en de voorpret was ook erg leuk ! Goed geregeld allemaal
Wij hebben zowel sprookjesversie als familiediner gespeeld en beide waren heerlijk! Ook de communicatie met de organisatoren is zeer goed! Dankke
Zeker een aanrader! Met een vriendengroep gespeeld tijdens een gezellig diner thuis. Zelfs de sceptische mensen zaten in het spel. De mailtjes vooraf maakte het zeker extra leuk en ik ben super goed geholpen ondanks ik erg laat was met alles.
We hebben ons kostelijk vermaakt met dit moorddiner. Heet steekt heel goed ineen zodat je er toch een hele tijd plezier aan hebt met ook een verrassend einde!
Op 25 november een geweldige avond gehad in eetcafe de lachende koe in drachten. wij hebben het familiediner gespeeld. we hebben enorm veel plezier gehad alleen al aan de voorpret van de mailberichten en als groep daar al over elkaar wat uitdagen.
een echte aanrader (vonden wij) is om ook echt verkleed te gaan als je rol (zo was ik als man een vrouwelijk personage en met mij nog 3 collega's) iedereen had erg zijn best gedaan. het spel was bijzonder leuk en de uitslag was niet eens belangrijk (voor ons) want de lol was er niet minder om
misschien ga ik dit in een andere setting nog wel een keer doen maar dan wel een ander plot
een echte aanrader (vonden wij) is om ook echt verkleed te gaan als je rol (zo was ik als man een vrouwelijk personage en met mij nog 3 collega's) iedereen had erg zijn best gedaan. het spel was bijzonder leuk en de uitslag was niet eens belangrijk (voor ons) want de lol was er niet minder om
misschien ga ik dit in een andere setting nog wel een keer doen maar dan wel een ander plot
Door de voorpret met al die mailtjes vooraf, het heerlijke verkleedpartijtje, én op de avond zelf het geweldige inlevingsvermogen en acteertalent (en het ingenieuze Groezelburg-plot natuurlijk), hebben we met z'n 10en (veel kenden elkaar niet) een ont-zet-tend leuke avond gehad.
Hilarische momenten!
Aanradertje hoor 🙂
Hilarische momenten!
Aanradertje hoor 🙂
Wij hebben het spel met bijna 30 man gespeeld, collega's hebben zich zo leuk in kunnen leven in het spel. Meeste waren verkleed en hebben zich helemaal gegeven. We hebben genoten en waren zeer verrast over de moordenaar!
Wij hebben met een groep van 8 personen het moorddiner Wijlen Assepoester gespeeld. Het was een heel leuke avond. Vooral de inleving van de verschillende personages was hilarisch. We keken erg uit naar de mails die toekwamen. Enige probleem was dat we een paar keer hebben moeten aangeven dat sommige deelnemers hun mail nog niet ontvangen hadden. Iemand van ons gezelschap kreeg haar laatste mail zelfs pas bij het binnengaan van het restaurant. Verrassende wendingen, niet makkelijk maar.......de moordenaar werd ontmaskerd 😜
Goedemiddag,
Wij hebben met een groep 11 pers het moorddiner gedaan en het was zeer gezellig het is aan te raden om dit een keer te doen
Grt Frank
Wij hebben met een groep 11 pers het moorddiner gedaan en het was zeer gezellig het is aan te raden om dit een keer te doen
Grt Frank
Leuk spel! Iedereen was leuk verkleed en speelde goed mee! Er waren veel complotten en beschuldigingen, het was echter lastig om de moordenaar te vinden. Daarvoor was er te weinig informatie bij de overige gasten.
Wij hebben het familiediner moordspel gespeeld en hadden er erg veel zin in. De voorpret begon al 1,5e week voor het diner bij de eerste mail. Iedereen had zich op de dag zelf ingeleefd in de personage en verkleed. Sommigen zelfs iets te goed. Er waren veel complotten, maar de echte verhaallijn of de clues om de moord op te lossen waren er niet. Misschien ook wel doordat er een personage miste en zelfs toen we alle informatie bij elkaar gooide snapte we niet hoe je ooit bij het goede antwoord had kunnen komen. Idee top, want het was een geslaagde avond, maar of dat door het spel kwam?
Ook wij hadden vorige week het moorddiner. We hadden er allemaal veel zin in en waren benieuwd naar de afloop.
Na ongeveer 2 uur gespeeld te hebben, met veel plezier overigens, gingen we raden wie de moordenaar was....want wat bleek wij hadden de laatste mail pas laat op de avond gekregen en wisten de belangrijkste zaken niet! Jammer...want met de informatie in de laatste mail kun je het spel pas echt spelen...
Na ongeveer 2 uur gespeeld te hebben, met veel plezier overigens, gingen we raden wie de moordenaar was....want wat bleek wij hadden de laatste mail pas laat op de avond gekregen en wisten de belangrijkste zaken niet! Jammer...want met de informatie in de laatste mail kun je het spel pas echt spelen...
13 juni heb ik het familie Zandbergen Moorddiner meegemaakt in de Bibliotheek in Mierlo. Ik vond het geweldig! Iedereen zat heerlijk in zijn rol, vanaf het moment van binnenkomst was je Berend of Tamara of Dirk of... De verhalen kwamen meteen op gang, sommige zaken werden dieper uitgepluisd, andere meteen van tafel geveegd. Er werd gehuild, gelachen, gedronken. Men raakte geiriteerd en boos, kortom, alle emoties kwamen voorbij. En de moordenaar werd ontmaskerd.
Ik heb me drie uur lang, kostelijk vermaakt.
Ik heb me drie uur lang, kostelijk vermaakt.
Wij hadden vorige week het moorddiner.
Verrassend was dat er 's avonds een aantal personages dubbel waren. Helaas waren niet alle mailtjes voor het dineetje bij ons aangekomen.
De deelnemers moeten het spel zelf leuk maken en dat gebeurde gelukkig ook.
Verrassend was dat er 's avonds een aantal personages dubbel waren. Helaas waren niet alle mailtjes voor het dineetje bij ons aangekomen.
De deelnemers moeten het spel zelf leuk maken en dat gebeurde gelukkig ook.
Afgelopen zaterdag hebben wij het familiediner van de familie Zandbergen gespeeld met een vrijgezellenfeest. Het was erg leuk maar het staat of valt wel enigszins met het acteertalent van de deelnemers. Wat echt een minpuntje was, was de hoeveelheid informatie die wordt opgestuurd. Wij kregen veel informatie te lezen over karakters die helemaal niet aanwezig waren; zeker 1/5 van de informatie was overbodig. Dat zou beter aangepast kunnen worden op de hoeveelheid deelnemers. We hadden een leuke avond met hilarisch verklede deelnemers, het was een leuk spel.
Ik heb dit moorddiner gedaan met een groep vriendinnen, waar niet iedereen elkaar kende. Iedereen had er veel zin in, maar wisten ook niet echt wat er van hun verwacht kon worden. Ik had verwacht dat bij het voorgerecht de moordenaar al boven water kwam, maar dat kwam pas bij de koffie. Dus dat was echt heel erg leuk. Dit ga ik vaker doen!
Wij hebben afgelopen zondag 4 juni moorddiner gespeeld en wist gewoon niet wat me re wachten stond. Maar het was een leuke dag en een super diner van de Chinees. Zeker voor herhaling vatbaar
wij hebben het familiediner gespeeld met 24 personen, 2 tafels, en het was een groot succes. De mailtjes vooraf maken dat iedereen naar de avond toeleeft. Verder is het aan ieder persoon zelf wat hij er van maakt, iedereen kan ermee uit de voeten. Kortom een succes, dank voor deze gezellige avond.
Wij hebben afgelopen weekend met 22 mensen het Familiediner gespeeld (in 2 groepen). Het was een geweldig succes. De voorpret was al helemaal super en op de avond zelf hebben we ons kostelijk geamuseerd. iedereen had zich goed uitgedost en ingeleefd in zij of haar rol. Wij hebben de moordenaar niet ontmaskerd. Top organisatie en script.
Superleuke avond achter de rug! Iedereen kon zich perfect vinden in zijn rol en slechts 1 iemand heeft de moordenaar ontmaskerd!
Het was een enorm succes!!
Iedereen was héél snel in z'n rol en ondanks de grootte van de groep (13 personen) is het gelukt na een spannende avond de dader te vinden.
Vooraf had ik niet durven denken dat iedereen zo enthousiast was.
Bedankt voor deze mooie ervaring!!
Iedereen was héél snel in z'n rol en ondanks de grootte van de groep (13 personen) is het gelukt na een spannende avond de dader te vinden.
Vooraf had ik niet durven denken dat iedereen zo enthousiast was.
Bedankt voor deze mooie ervaring!!
Wij hebben het moorddiner als ploeguitje gedaan, was ontzéttend leuk, vooral omdat iedereen zich goed in zijn rol had verplaatst! Wel erg lastig, doe het niet met te veel wijntjes op!
Gisteren hebben we met 16 personen het familiediner gespeeld.
We hebben ons reuze geamuseerd. Het was mijn eerste ervaring met dit spel en ik heb, zoals jullie mij gevraagd hebben, enkele punten die ik wil doorgeven:
Als de groepen groter zijn dan 13 personen is het dan niet mogelijk een spel te zoeken waar er bv inderdaad 16 verschillende personen gespeeld worden?
B.v. een school met leerlingen, met schoolkrachten en ouders,
een hotel met gasten, personeel etc,
een bedrijf met werkgevers, personeel en klanten...
Er zijn zo veel mogelijkheden als start voor een moorddiner..
Wat misschien ook een idee is om, als de groep erg groot is en ons wordt verteld welk eten wij klaar gaan maken, er bij te zeggen dat je bv voor 8 van de 16 personen een gerecht maakt. Nu had ieder voor 16 personen het gerecht gemaakt en was er te veel over.
Het is iets om over te doen.
Thea
We hebben ons reuze geamuseerd. Het was mijn eerste ervaring met dit spel en ik heb, zoals jullie mij gevraagd hebben, enkele punten die ik wil doorgeven:
Als de groepen groter zijn dan 13 personen is het dan niet mogelijk een spel te zoeken waar er bv inderdaad 16 verschillende personen gespeeld worden?
B.v. een school met leerlingen, met schoolkrachten en ouders,
een hotel met gasten, personeel etc,
een bedrijf met werkgevers, personeel en klanten...
Er zijn zo veel mogelijkheden als start voor een moorddiner..
Wat misschien ook een idee is om, als de groep erg groot is en ons wordt verteld welk eten wij klaar gaan maken, er bij te zeggen dat je bv voor 8 van de 16 personen een gerecht maakt. Nu had ieder voor 16 personen het gerecht gemaakt en was er te veel over.
Het is iets om over te doen.
Thea
We hebben dolle pret gehad als de familie Zandbergen ! Het was zeer goed georganiseerd en een leuke avond voor iedereen.
Wij hebben met vrienden op oudejaarsavond het familiediner van fam Zandbergen gespeeld. Het was superleuk omdat iedereen verkleed was zonder dat dat veel moeite kostte. Met veel plezier en complimenten kijken we er op terug. Goeie script, wij hadden de moordenaar niet ontmaskerd......een absolute aanrader!!!!!
Wij hebben met Kerst het familiediner gespreeld. Het script zat goed in elkaar. Het is ons helemaas niet gelukt om het plot op te lossen. We hebben veel lol gehad. Iedereen was verkleed, maakte het nog leuker.
Een aanrader!
Een aanrader!
Met kerst met de familie Groezelburg gespeeld! het was weer fantastisch! ook de kids (tussen 13 en 18 jaar) hadden zich fantastisch ingeleefd in hun rol. De ontknoping was erg verrassend... We hebben genoten! Zeker een aanrader!
Wij hebben ook het familie diner gespeeld. Iedereen had erg zijn best gedaan om zich in zijn of haar rol te verplaatsen. Het was nog best lastig om iedereen zijn geheim boven water te krijgen. Uiteindelijk al onze geheimen maar met elkaar gedeeld. Moordenaar werd toen bekend. Echt super leuk script. En zeker aan te raden
Vorige week was het jaarlijkse uitje van onze toneelvereniging. Het organiserend committee had voor het familie moord diner gekozen.
Het was echt heel erg leuk, niet alle wetenswaardigheden zijn duidelijk voor iedereen.
Aangezien wij zo enthousiast waren zijn er zelfs een paar complotten bij verzonnen.
We hebben gekozen voor een huiskamer restaurant. Zodat we 'los' konden gaan 😉
In een restaurant let je toch iets meer op dat andere gasten geen last van je hebben.
Het was een super ervaring en ik kan het echt iedereen aanraden!
Het was echt heel erg leuk, niet alle wetenswaardigheden zijn duidelijk voor iedereen.
Aangezien wij zo enthousiast waren zijn er zelfs een paar complotten bij verzonnen.
We hebben gekozen voor een huiskamer restaurant. Zodat we 'los' konden gaan 😉
In een restaurant let je toch iets meer op dat andere gasten geen last van je hebben.
Het was een super ervaring en ik kan het echt iedereen aanraden!
Vorige week zondag hadden we met onze toneelvereniging een moordiner. Niemand wist echt wat we ervan moesten verwachten. In de aanloop er naartoe hebben we een aantal mailtjes ontvangen met achtergrondinformatie over je te spelen personage. Dit is erg leuk want zo leef je er naartoe. De avond (in ons geval middag) kun je helemaal zelf inplannen. Wij hebben gekozen voor een huiskamer restaurant. Wel zo rustig want het kan er heftig aan toe gaan. Maar dat is maar net hoezeer je je inleeft.
We hebben een super leuke middag gehad. Ik ben niet degene die het georganiseerd heeft maar ik heb begrepen dat de organistatie ook dik in orde is met voldoende ondersteuning zodat het voor iedereen een geslaagde ervaring kan worden.
We hebben een super leuke middag gehad. Ik ben niet degene die het georganiseerd heeft maar ik heb begrepen dat de organistatie ook dik in orde is met voldoende ondersteuning zodat het voor iedereen een geslaagde ervaring kan worden.
het was leuk maar voor veel geld vind ik...er was namelijk 6x een dubbele rol terwijl er 4 personen die op de stamboom stonden niet waren. die rollen werden dus gewoon niet ingevuld....waarom zet je ze dan op de stamboom? Vul die personen dan ook in dan heb je niet zoveel dubbele rollen.....beetje jammer.
Met familie het familiemoorddiner gedaan. het was erg leuk en een verrassende uitkomst. 2 hebben het goed gegokt.
Zeker leuk om een andere variant te doen.
Zeker leuk om een andere variant te doen.
Als afdelingsuitje gekozen voor een etentje met daarbij dit moordspel.
Ik moet zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad. De rollen zijn erg leuk en heel divers. Natuurlijk moet iedereen wel "mee willen doen" en niet de boel saboteren maar wij hebben genoten. Vooral omdat iedereen de moeite had genomen om zich qua kleding een beetje voor te bereiden.
Zeker een aanrader!!
Ik moet zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad. De rollen zijn erg leuk en heel divers. Natuurlijk moet iedereen wel "mee willen doen" en niet de boel saboteren maar wij hebben genoten. Vooral omdat iedereen de moeite had genomen om zich qua kleding een beetje voor te bereiden.
Zeker een aanrader!!
Wat een geweldige avond hebben wij beleefd samen met onze 8 vrienden tijdens het Familiediner. Iedereen had zich goed voorbereid op zijn of haar rol. Van te voren hadden we al veel voorpret door de groepsapp die was aangemaakt, waardoor we al wat hints konden delen met elkaar. Het verhaal zal goed in elkaar en uiteindelijk hebben we de moordenaar gevonden. Een echte aanrader om samen met vrienden te doen waarbij veel ruimte is voor plezier, creativiteit en hilariteit!
Wij hebben mee gedaan aan het familie diner. Wat een fantastische avond is dit geweest. We hebben heel veel gelachen omdat de mannen een vrouwenrol hadden en de vrouwen een mannenrol. Hilarisch. En wat heeft iedereen zijn best gedaan om er zo goed er uit te zien.
Het was een ervaring die ik niet had willen missen. Het verhaal dat je in 5 delen toegestuurd krijgt om je in je rol te gaan in leven. En de lol die je dan iedere keer weer had bij de volgende mail. Tijdens de avond hebben wij bij een collega zelf het familie diner gedaan. iedereen heeft wat gemaakt en dat was ook heel bijzonder.
Tot aan het na gerecht was het echt spannend wie nu toch had gedaan. En dat was een verrassing. Iedereen had zijn/haar rol uitstekend gespeeld.
Het is echt een aanrader om dit een keer te doen met vrienden,familie,sportvrienden en collega's. Het was echt top.
Het was een ervaring die ik niet had willen missen. Het verhaal dat je in 5 delen toegestuurd krijgt om je in je rol te gaan in leven. En de lol die je dan iedere keer weer had bij de volgende mail. Tijdens de avond hebben wij bij een collega zelf het familie diner gedaan. iedereen heeft wat gemaakt en dat was ook heel bijzonder.
Tot aan het na gerecht was het echt spannend wie nu toch had gedaan. En dat was een verrassing. Iedereen had zijn/haar rol uitstekend gespeeld.
Het is echt een aanrader om dit een keer te doen met vrienden,familie,sportvrienden en collega's. Het was echt top.
Heel erg gelachen. Sommige karakters hadden een kleine rol waardoor ze minder aan bod kwamen. Anderen net weer iets te groot. De geest had een mooie bijrol.
Wil dit nog wel een keer spelen. Top
Wil dit nog wel een keer spelen. Top
Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad dankzij het moordspel. Door de mails kon iedereen zich goed inleven en had iedereen zich verkleed. We hebben lang er over gedaan tot alle geheimen naar boven kwamen. Maar dat maakte het extra leuk we hebben een hele avond plezier gehad met de geheimen uit te zoeken. Zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben een geweldig team-uitje gehad. De lol vooraf en de verkleedparty waren super. Iedereen was verkleed en speelde zijn rol goed. Om achter elkaars geheimen te komen was moeilijk. We zijn na een paar uur in een kring gaan zitten en hebben ons geheim verteld. En zo zijn wij er achter gekomen wie de moordenaar was. Het is een leuk spel om met collega' s te doen. Je praat eens een keer niet over je werk.
22 oktober een moorddiner gehad met mijn collega's. Natuurlijk waren er vragen vooraf, maar niemand heeft ook maar iets vertelt over wie hij of zij was. Maakt het al leuk voor het begint. De verschillende personen werden goed uitgebeeld en ieder raakt toch in zijn rol omdat ook iedereen meedoet. Uiteindelijk dan toch nog een verrassende uitslag/moordenaar(es). We hebben genoten samen.
Wij hebben een ontzettend leuke teambuilding gehad met het "familiediner". In de voorgaande weken werd iedereen steeds enthousiaster en werd afgesproken om geheel in de gedaante van je toebedeelde rol te verschijnen. Vanaf binnenkomst begon het spel en we hebben allemaal ontzettend genoten. Voor herhaling vatbaar voor mij en in denk voor vele medespelers.
Afgelopen zaterdag het moorddiner gehad. Eerst twee weken voorpret. Iedereen had goed zijn best gedaan met verkleden voor de rol.
Ontzettend veel gelachen en de moord niet opgelost. Geeft helemaal niks. Ook nog veel napret gehad en veel leuke foto's!
Kortom een aanrader. Ik zou graag nog eens een ander moordverhaal willen spelen.
Ontzettend veel gelachen en de moord niet opgelost. Geeft helemaal niks. Ook nog veel napret gehad en veel leuke foto's!
Kortom een aanrader. Ik zou graag nog eens een ander moordverhaal willen spelen.
Het spel was echt super leuk. Maar we hebben elkaar moeten vertellen wat er in onze mails stond, anders kwamen we er niet uit. Ik zou het zo opnieuw spelen
We hebben zaterdagavond het spel gespeeld met onze dinerclub. Het was echt lachen! Zeker ook omdat de gasten veel moeite genomen hadden om zich in te leven (zichtbaar en onzichtbaar).
Wij hebben het moorddiner gespeeld tijdens ons vriendinnenwknd op een bungalowpark. Het moest even op gang komen, maar na een kwartier zat iedereen goed in z'n rol. We hebben lol gehad, de beschuldigingen vlogen over de tafel. Goed voor zo'n 1,5 uur fun met elkaar. We waren met 8 personen, dus wel jammer dat je dan een aantal personages mist die wel in de mails omschreven zijn. Het zou mooi zijn als de organisatie beschrijvingen zou kunnen maken voor 8,9,10 etc personen, zodat iedereen de beschreven personages herkent.
Wat een lol hebben wij gehad. Team van 20 mensen, dus wel met enkele dubbelrollen. Dat was geen enkel probleem! De voorpret was door het ontvangen van de diverse mailtjes al erg groot, de middag/avond zelf was ook erg geslaagd. Als de mensen creatief zijn en zich durven laten gaan is het echt fantastisch. Verkleed en met de vooraf verstuurde informatie hebben we het spel tot het laatste moment uitgespeeld.
Juist het feit dat je het grotendeels in eigen hand hebt, maakt dat dit zo prettig concept is. Wij raden het echt iedereen aan!!
Juist het feit dat je het grotendeels in eigen hand hebt, maakt dat dit zo prettig concept is. Wij raden het echt iedereen aan!!
Erg vermakelijk, veel lol gehad en de verdenkingen vlogen werkelijk álle kanten op! Op een zeker moment waren we wel toe aan de oplossing. Meer centrale hints (op de avond zelf) zouden voor ons welkom zijn geweest. Ik heb mijn teamgenoten van een bijzondere zijde leren kennen!
Afgelopen zaterdag waren wij met het hockey-team uitgenodigd voor het familiediner ter ere van de verjaardag van Berend Zandbergen. Wat was het leuk en gezellig. Af en toe heftige discussies en emotionele taferelen. Iedereen had zich goed in zijn/haar rol ingeleefd met bijbehorende outfit. De moordenaar heeft zijn rol goed gespeeld...
De mails vooraf zorgen ervoor dat je al heel veel voorpret hebt.
Leuk! Doen!
De mails vooraf zorgen ervoor dat je al heel veel voorpret hebt.
Leuk! Doen!
Wat hebben we genoten met z'n allen! En ontzettend gelachen ... Zeker voor herhaling vatbaar!
Wij hebben 2 weken geleden met 13 personen het moorddiner gespeeld 's avonds tijdens de "borrel". Iedereen was prachtig en passend verkleed bij zijn/haar rol.
Het was heel leuk om te spelen en de rollen werden goed gespeeld. De informatie vooraf was al spannend en hilarisch. Iedereen zat zo goed in zijn/haar rol dat we na een paar uurtjes spelen de moord niet opgelost hebben. maar dat vonden we eigenlijk heel positief en des te groter was de "verrassing"...... We hebben heel veel lol gehad!
Het was heel leuk om te spelen en de rollen werden goed gespeeld. De informatie vooraf was al spannend en hilarisch. Iedereen zat zo goed in zijn/haar rol dat we na een paar uurtjes spelen de moord niet opgelost hebben. maar dat vonden we eigenlijk heel positief en des te groter was de "verrassing"...... We hebben heel veel lol gehad!
Afgelopen zaterdag hadden we o.a. als teamuitje het moordspel Groezelburg. Super van genoten , leuke personages om te spelen . Goed in elkaar gezet een aanrader om te spelen. Kortom een gezellige spannende avond , met een verrassend einde !!
Een heel leuk moordlunchspel, met toffe tips en verhaallijnen. Echt een aanrader!
Zaterdag speelden we op een vrijgezellenavond het moorddinerspel.
Het was een tof concept, ook om alle mails op voorhand te ontvangen.
Echter, net zoals hieronder al weergegeven, het spel zelf zou tijdens de avond iets meer begeleiding mogen hebben. Gezien er weinig begeleiding in was, was het dan ook na een tijd snel gedaan.
Het was een tof concept, ook om alle mails op voorhand te ontvangen.
Echter, net zoals hieronder al weergegeven, het spel zelf zou tijdens de avond iets meer begeleiding mogen hebben. Gezien er weinig begeleiding in was, was het dan ook na een tijd snel gedaan.
Afgelopen weekend hebben we op een teamweekend het moorddiner gespeeld. De mailtjes van te voren waren erg spannend en wekte veel nieuwsgierigheid op. Het was ook geinig om iedereen zo los te zien gaan met zijn verkleedkleren. Eenmaal de avond zelf was het nogal lastig om de boel op gang te krijgen. Op een gegeven moment viel iedereen in herhaling dus toen was de lol er een beetje af. Leuk concept! Maar kan wat begeleiding gebruiken op de avond zelf.
Het was een zeer geslaagde avond.
Persoonlijk vond ik dat onze groep te groot was om alle hints te kunnen volgen. Okk de dubbele rolverdeling maakte het niet echt duidelijker (ook een gevolg van de grote groep natuurlijk)
De foto's zijn hilarisch...maar niet geschikt om openbaar te plaatsen 😛
Persoonlijk vond ik dat onze groep te groot was om alle hints te kunnen volgen. Okk de dubbele rolverdeling maakte het niet echt duidelijker (ook een gevolg van de grote groep natuurlijk)
De foto's zijn hilarisch...maar niet geschikt om openbaar te plaatsen 😛
het was heel leuk maar achteraf zijn we te laat begonnen met de juiste vragen te stellen en zo kwamen we niet achter alle geheimen, maar hebben wel vreselijk gelachen!
Veel gelachen… heel plezant …Stak goed in elkaar, toch wat zoekwerk …
We speelden Groezelburg, ECHT leuk !!! verassend, spannend, ervoor al goed in stemming !!
We speelden Groezelburg, ECHT leuk !!! verassend, spannend, ervoor al goed in stemming !!
De mails op voorhand drijven de spanning al op… Voor sommigen wordt het dan al moeilijk om hun neus niet voorbij te spreken Kruip in de huid van je personage en geef je ten volle. Jezelf een beetje verdacht maken (zonder leugens te vertellen) kan wat extra swjoeng geven. We hebben ervan genoten!
Het was helemaal geweldig, gezellig rond de tafel tijdens het eten, iedereen speelde goed zijn of haar rol en het bleef leuk tot het einde. echt mooi om een keer te doen.iedereen was verkleed, hilarisch.
Vriendelijke groeten Ron
Vriendelijke groeten Ron
Heel leuk om te doen. Spanning opbouwen middels vijf mails is prima middel. Toch enigszins verrast aangeschoven, omdat zich ook een goede en een kwade fee introduceerden. Ondanks dat het eigenlijk heel duidelijk was, uiteindelijk toch gekozen voor de verkeerde moordenaar. Helaas.
Complimenten.
Complimenten.
Het was een erg geslaagde avond! We hebben enorm veel lol gehad!
Wij hebben met een groep mensen die elkaar niet allemaal kenden, het moorddiner Groezelburg gespeeld en een hoop lol gehad. Tijdens het spel kwam er nog een hoop informatie boven en het was constant schakelen, erg leuk.
Iedereen had zijn best gedaan met de outfit en het huis was in jaren 70 stijl (leren lampenkapppen, fondue borden, gehaakte gordijntjes voor de ramen en overal frutsels. Lekker fout dus!
Iedereen had zijn best gedaan met de outfit en het huis was in jaren 70 stijl (leren lampenkapppen, fondue borden, gehaakte gordijntjes voor de ramen en overal frutsels. Lekker fout dus!
Afgelopen zaterdag moord op Assepoester gespeeld met z’n negenen, we hebben het heel leuk gehad en de moord eigenlijk makkelijk opgelost, mogelijk komt dat omdat we niet met zoveel waren. Enkele van de rollen waren niet aangepast aan het kleinere aantal er werden personen opgevoerd die niet aanwezig waren dat was voor deze mensen verwarrend en ook wat minder leuk omdat daardoor hun rol niet zo belangrijk was terwijl iedereen zich wel goed had voorbereid