reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Wat een lol hebben wij gehad. Team van 20 mensen, dus wel met enkele dubbelrollen. Dat was geen enkel probleem! De voorpret was door het ontvangen van de diverse mailtjes al erg groot, de middag/avond zelf was ook erg geslaagd. Als de mensen creatief zijn en zich durven laten gaan is het echt fantastisch. Verkleed en met de vooraf verstuurde informatie hebben we het spel tot het laatste moment uitgespeeld.
Juist het feit dat je het grotendeels in eigen hand hebt, maakt dat dit zo prettig concept is. Wij raden het echt iedereen aan!!
Juist het feit dat je het grotendeels in eigen hand hebt, maakt dat dit zo prettig concept is. Wij raden het echt iedereen aan!!
Erg vermakelijk, veel lol gehad en de verdenkingen vlogen werkelijk álle kanten op! Op een zeker moment waren we wel toe aan de oplossing. Meer centrale hints (op de avond zelf) zouden voor ons welkom zijn geweest. Ik heb mijn teamgenoten van een bijzondere zijde leren kennen!
Afgelopen zaterdag waren wij met het hockey-team uitgenodigd voor het familiediner ter ere van de verjaardag van Berend Zandbergen. Wat was het leuk en gezellig. Af en toe heftige discussies en emotionele taferelen. Iedereen had zich goed in zijn/haar rol ingeleefd met bijbehorende outfit. De moordenaar heeft zijn rol goed gespeeld...
De mails vooraf zorgen ervoor dat je al heel veel voorpret hebt.
Leuk! Doen!
De mails vooraf zorgen ervoor dat je al heel veel voorpret hebt.
Leuk! Doen!
Wat hebben we genoten met z'n allen! En ontzettend gelachen ... Zeker voor herhaling vatbaar!
Wij hebben 2 weken geleden met 13 personen het moorddiner gespeeld 's avonds tijdens de "borrel". Iedereen was prachtig en passend verkleed bij zijn/haar rol.
Het was heel leuk om te spelen en de rollen werden goed gespeeld. De informatie vooraf was al spannend en hilarisch. Iedereen zat zo goed in zijn/haar rol dat we na een paar uurtjes spelen de moord niet opgelost hebben. maar dat vonden we eigenlijk heel positief en des te groter was de "verrassing"...... We hebben heel veel lol gehad!
Het was heel leuk om te spelen en de rollen werden goed gespeeld. De informatie vooraf was al spannend en hilarisch. Iedereen zat zo goed in zijn/haar rol dat we na een paar uurtjes spelen de moord niet opgelost hebben. maar dat vonden we eigenlijk heel positief en des te groter was de "verrassing"...... We hebben heel veel lol gehad!