reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Nassau schreef op 29 september 2017
Wat een lol hebben wij gehad. Team van 20 mensen, dus wel met enkele dubbelrollen. Dat was geen enkel probleem! De voorpret was door het ontvangen van de diverse mailtjes al erg groot, de middag/avond zelf was ook erg geslaagd. Als de mensen creatief zijn en zich durven laten gaan is het echt fantastisch. Verkleed en met de vooraf verstuurde informatie hebben we het spel tot het laatste moment uitgespeeld.
Juist het feit dat je het grotendeels in eigen hand hebt, maakt dat dit zo prettig concept is. Wij raden het echt iedereen aan!!
Even geduld...
Berend schreef op 29 september 2017
Erg vermakelijk, veel lol gehad en de verdenkingen vlogen werkelijk álle kanten op! Op een zeker moment waren we wel toe aan de oplossing. Meer centrale hints (op de avond zelf) zouden voor ons welkom zijn geweest. Ik heb mijn teamgenoten van een bijzondere zijde leren kennen!
Even geduld...
Linda schreef op 29 september 2017
Afgelopen zaterdag waren wij met het hockey-team uitgenodigd voor het familiediner ter ere van de verjaardag van Berend Zandbergen. Wat was het leuk en gezellig. Af en toe heftige discussies en emotionele taferelen. Iedereen had zich goed in zijn/haar rol ingeleefd met bijbehorende outfit. De moordenaar heeft zijn rol goed gespeeld...
De mails vooraf zorgen ervoor dat je al heel veel voorpret hebt.
Leuk! Doen!
Even geduld...
Nicole schreef op 29 september 2017
Wat hebben we genoten met z'n allen! En ontzettend gelachen ... Zeker voor herhaling vatbaar!
Even geduld...
Janny H schreef op 29 september 2017
Wij hebben 2 weken geleden met 13 personen het moorddiner gespeeld 's avonds tijdens de "borrel". Iedereen was prachtig en passend verkleed bij zijn/haar rol.
Het was heel leuk om te spelen en de rollen werden goed gespeeld. De informatie vooraf was al spannend en hilarisch. Iedereen zat zo goed in zijn/haar rol dat we na een paar uurtjes spelen de moord niet opgelost hebben. maar dat vonden we eigenlijk heel positief en des te groter was de "verrassing"...... We hebben heel veel lol gehad!
Even geduld...