reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
ellen bizot schreef op 29 september 2017
Afgelopen zaterdag hadden we o.a. als teamuitje het moordspel Groezelburg. Super van genoten , leuke personages om te spelen . Goed in elkaar gezet een aanrader om te spelen. Kortom een gezellige spannende avond , met een verrassend einde !!
Even geduld...
Anneke schreef op 29 september 2017
Een heel leuk moordlunchspel, met toffe tips en verhaallijnen. Echt een aanrader!
Even geduld...
Julie schreef op 29 september 2017
Zaterdag speelden we op een vrijgezellenavond het moorddinerspel.
Het was een tof concept, ook om alle mails op voorhand te ontvangen.
Echter, net zoals hieronder al weergegeven, het spel zelf zou tijdens de avond iets meer begeleiding mogen hebben. Gezien er weinig begeleiding in was, was het dan ook na een tijd snel gedaan.
Even geduld...
Charlotte schreef op 29 september 2017
Afgelopen weekend hebben we op een teamweekend het moorddiner gespeeld. De mailtjes van te voren waren erg spannend en wekte veel nieuwsgierigheid op. Het was ook geinig om iedereen zo los te zien gaan met zijn verkleedkleren. Eenmaal de avond zelf was het nogal lastig om de boel op gang te krijgen. Op een gegeven moment viel iedereen in herhaling dus toen was de lol er een beetje af. Leuk concept! Maar kan wat begeleiding gebruiken op de avond zelf.
Even geduld...
Marida schreef op 29 september 2017
Het was een zeer geslaagde avond.
Persoonlijk vond ik dat onze groep te groot was om alle hints te kunnen volgen. Okk de dubbele rolverdeling maakte het niet echt duidelijker (ook een gevolg van de grote groep natuurlijk)
De foto's zijn hilarisch...maar niet geschikt om openbaar te plaatsen 😛
Even geduld...