reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Afgelopen zaterdag hebben wij het familiediner van de familie Zandbergen gespeeld met een vrijgezellenfeest. Het was erg leuk maar het staat of valt wel enigszins met het acteertalent van de deelnemers. Wat echt een minpuntje was, was de hoeveelheid informatie die wordt opgestuurd. Wij kregen veel informatie te lezen over karakters die helemaal niet aanwezig waren; zeker 1/5 van de informatie was overbodig. Dat zou beter aangepast kunnen worden op de hoeveelheid deelnemers. We hadden een leuke avond met hilarisch verklede deelnemers, het was een leuk spel.
Ik heb dit moorddiner gedaan met een groep vriendinnen, waar niet iedereen elkaar kende. Iedereen had er veel zin in, maar wisten ook niet echt wat er van hun verwacht kon worden. Ik had verwacht dat bij het voorgerecht de moordenaar al boven water kwam, maar dat kwam pas bij de koffie. Dus dat was echt heel erg leuk. Dit ga ik vaker doen!
Wij hebben afgelopen zondag 4 juni moorddiner gespeeld en wist gewoon niet wat me re wachten stond. Maar het was een leuke dag en een super diner van de Chinees. Zeker voor herhaling vatbaar
wij hebben het familiediner gespeeld met 24 personen, 2 tafels, en het was een groot succes. De mailtjes vooraf maken dat iedereen naar de avond toeleeft. Verder is het aan ieder persoon zelf wat hij er van maakt, iedereen kan ermee uit de voeten. Kortom een succes, dank voor deze gezellige avond.
Wij hebben afgelopen weekend met 22 mensen het Familiediner gespeeld (in 2 groepen). Het was een geweldig succes. De voorpret was al helemaal super en op de avond zelf hebben we ons kostelijk geamuseerd. iedereen had zich goed uitgedost en ingeleefd in zij of haar rol. Wij hebben de moordenaar niet ontmaskerd. Top organisatie en script.