reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Arjan Kerkhof uit Veldhoven schreef op 26 november 2023
Wat een leuke ervaring om dit te spelen met familie. Wij hebben het familiediner gespeeld met neven en nichten. De voorpret was eigenlijk nog leuker dan het spel zelf. We hadden een App groep opgezet zodat iedereen voorzich zelf kon bepalen wat je wilde delen voor die avond. Helaas door ziekte konden een aantal spelers niet meedoen waardoor andere last minut van rol moesten veranderen. Hierdoor werd de verdachte moeilijk maar toch gevonden. Bedankt voor deze leuke ervaring.
Even geduld...
Mandy tegenbosch uit Best schreef op 14 november 2023
Wat een ervaring! Geweldig. Wij hebben het kuuroord gespeeld. Zaten in een groot vakantiehuis. Vanaf het moment dat we binnen kwamen begonnen we al met de Spotify’s afspeellijst die jullie erbij hadden gedaan. Toen werden de rollen meteen duidelijk. We leefde een dag naar het moorddiner toe in onze rollen. Daarna ruim twee en half uur gespeeld. Hilarisch en wat kunnen mijn vrienden goed acteren.
Thanks
Even geduld...
Julia Bezemer uit Maassluis schreef op 3 november 2023
Wij hebben het celebrity kuuroord gespeelt, het was heel leuk we hebben er wel bijna 4 uur over gedaan🫣🫣 we wisten heel lang niet wie het had gedaan en dachten iemand anders totdat op het laatste moment het kwartje viel. Het was heel leuk!! Alleen volgende keer gaan we een timer zetten😁 echt een 10/10 ervaring, iedereen had het naar zijn zin. Vooral de website van tevoren was fantastisch!
Even geduld...
Karin Tóth schreef op 30 oktober 2023
Het was lachen. Helaas hebben we de moordenaar niet gevonden; deze moest zelf bekennen.

Je moet écht de juiste vragen stellen en dat werd in de opdrachten niet echt duidelijk. Het was wel lachen en veel mensen waren ook écht verkleed.

Super gezellige avond gehad.
Even geduld...
Hans van Beekum uit 's-Gravendeel schreef op 2 oktober 2023
Ik had mijn twijfels over de spelbereidheid van de mensen die ik had uitgenodigd, maar op de avond zelf was iedereen heel erg goed voorbereid en de meeste waren ook verkleed. Wij hebben veel gelachen. Was top.
Even geduld...