reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Superleuke avond gehad door het samen zoeken naar de dader in ons midden en het ontrafelen en linken van alle geheimen in het Kuuroord. Aanrader!
Wij hebben het kuuroord gespeeld, echt ontzettend leuk! Iedereen had passende outfits wat het nog leuker maakte. De moordenaar is niet geraden. We hebben een topavond gehad! Benieuwd wat de andere thema's zijn.
Super leuk en grappig spel! Heel goed georganiseerd en grappig om te zien hoe alles uiteindelijk aan elkaar gelinkt is!
Met oud en nieuw moorddiner gedaan. Het was een super ervaring. Ook vantevoren al zoveel pret gehad met het uitzoeken van de outfits en het inleven in je rol. Iedereen zat goed in z'n rol. Niet de moordenaar kunnen ontmaskeren maar dat mocht de pret niet drukken. Die heeft zichzelf bekend gemaakt en toen bleek dat toch 3 mensen het al dachten. Als je iedereen op een briefje laat noteren wie ze denken dat de moordenaar is, is dat ook nog een leuk aspect.
Zo'n leuke andere manier om samen met de familie Kerst te vieren. Het script van Groezelburg zat goed in elkaar en we waren verbluft over het acteertalent van sommige familieleden.