reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Ik wilde je even bedanken voor de begeleiding. De voorpret was al super, maar gisteravond overtrof zelfs dat. Iedereen ging helemaal los en het was hilarisch. De moordenaar hebben we helaas niet geraden, maar dat maakt niet uit. Het was in ieder geval niet te voor de hand liggend en dat maakte het op het einde echt spannend. Iedereen had een andere verdachte. Wellicht tot in de toekomst!
Het is de 2 keer dat wij een moordspel spelen met oudjaar.
Vorig jaar deden we de familie moord.
Dit jaar deden we moord in het kuuroord.
Het scenario was deze keer moeilijker maar door de juiste vragen te stellen zijn we tot de ontmaskering gekomen.
Het was zalig !!! We hebben gegierd van het lachen. Onze outfits waren ook subliem .
Een absolute aanrader. Een toffe manier om naar middernacht toe te werken. Tijd vloog voorbij .
We hebben fantastisch leuke foto ‘s genomen. Als jullie die graag willen, dan mag je t altijd laten weten. We hebben met een “White board “ gewerkt zoals de echte onderzoekers doen… hilarisch
Vorig jaar deden we de familie moord.
Dit jaar deden we moord in het kuuroord.
Het scenario was deze keer moeilijker maar door de juiste vragen te stellen zijn we tot de ontmaskering gekomen.
Het was zalig !!! We hebben gegierd van het lachen. Onze outfits waren ook subliem .
Een absolute aanrader. Een toffe manier om naar middernacht toe te werken. Tijd vloog voorbij .
We hebben fantastisch leuke foto ‘s genomen. Als jullie die graag willen, dan mag je t altijd laten weten. We hebben met een “White board “ gewerkt zoals de echte onderzoekers doen… hilarisch
Tijdens het vriendenweekend met 16 man het kuuroord gespeeld inclusief diner.
We hadden diverse rollen gekregen en een aantal waren dubbel. Het was super leuk om te zien hoe iedereen voorbereid was en in zijn rol zat, maar hier bleef het dan ook bij.
Aan het begin van het moordspel bleek dat de gerechten die we moesten meenemen niet waren afgestemd op de gehele groep. Zo hoefde er bijvoorbeeld niemand drinken mee te nemen, maar salades waren er in overvloed en hadden we voor 24 personen een toetje, terwijl het bijgerecht maar voor 8 personen was.
De verhaallijnen hadden geen logisch verband en het was haast onmogelijk om de dader van de moord uit het spel te halen. Zelfs op het moment dat de dader zichzelf bekend had gemaakt, en de "hints" naar voren kwamen, was er nog maar weinig verband om deze direct aan de dader te linken.
We hadden diverse rollen gekregen en een aantal waren dubbel. Het was super leuk om te zien hoe iedereen voorbereid was en in zijn rol zat, maar hier bleef het dan ook bij.
Aan het begin van het moordspel bleek dat de gerechten die we moesten meenemen niet waren afgestemd op de gehele groep. Zo hoefde er bijvoorbeeld niemand drinken mee te nemen, maar salades waren er in overvloed en hadden we voor 24 personen een toetje, terwijl het bijgerecht maar voor 8 personen was.
De verhaallijnen hadden geen logisch verband en het was haast onmogelijk om de dader van de moord uit het spel te halen. Zelfs op het moment dat de dader zichzelf bekend had gemaakt, en de "hints" naar voren kwamen, was er nog maar weinig verband om deze direct aan de dader te linken.
Wij hebben ook het moord diner gedaan met oud collega’s
Het was super leuk en iedereen was ook goed verkleed
En de voorbereidingen van jullie was top
Wij gaan het zeker een keer weer doen
Bedankt
Het was super leuk en iedereen was ook goed verkleed
En de voorbereidingen van jullie was top
Wij gaan het zeker een keer weer doen
Bedankt
Mijn vriendin had het kuuroord gedaan als verjaardagsfeest. Ik was de moordenaar, ben niet geraden op het einde, zoveel leuke geheimen om te ontdekken en heel hard gelachen op het einde toen ik opstond om te zeggen dat ik de moordenaar was, niemand had op mij gestemd en super leuk spel, elke rol had zo leuke geheimen en vooral leuk met de outfits enzo, maakte het helemaal af!
100% aanrader !!!
100% aanrader !!!