reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Jannie schreef op 3 februari 2025
Ik wilde je even bedanken voor de begeleiding. De voorpret was al super, maar gisteravond overtrof zelfs dat. Iedereen ging helemaal los en het was hilarisch. De moordenaar hebben we helaas niet geraden, maar dat maakt niet uit. Het was in ieder geval niet te voor de hand liggend en dat maakte het op het einde echt spannend. Iedereen had een andere verdachte. Wellicht tot in de toekomst!
Even geduld...
Svenja uit bornem schreef op 1 januari 2025
Het is de 2 keer dat wij een moordspel spelen met oudjaar.
Vorig jaar deden we de familie moord.
Dit jaar deden we moord in het kuuroord.

Het scenario was deze keer moeilijker maar door de juiste vragen te stellen zijn we tot de ontmaskering gekomen.

Het was zalig !!! We hebben gegierd van het lachen. Onze outfits waren ook subliem .

Een absolute aanrader. Een toffe manier om naar middernacht toe te werken. Tijd vloog voorbij .


We hebben fantastisch leuke foto ‘s genomen. Als jullie die graag willen, dan mag je t altijd laten weten. We hebben met een “White board “ gewerkt zoals de echte onderzoekers doen… hilarisch
Even geduld...
Ghislaine uit Limburg schreef op 3 november 2024
Tijdens het vriendenweekend met 16 man het kuuroord gespeeld inclusief diner.
We hadden diverse rollen gekregen en een aantal waren dubbel. Het was super leuk om te zien hoe iedereen voorbereid was en in zijn rol zat, maar hier bleef het dan ook bij.

Aan het begin van het moordspel bleek dat de gerechten die we moesten meenemen niet waren afgestemd op de gehele groep. Zo hoefde er bijvoorbeeld niemand drinken mee te nemen, maar salades waren er in overvloed en hadden we voor 24 personen een toetje, terwijl het bijgerecht maar voor 8 personen was.

De verhaallijnen hadden geen logisch verband en het was haast onmogelijk om de dader van de moord uit het spel te halen. Zelfs op het moment dat de dader zichzelf bekend had gemaakt, en de "hints" naar voren kwamen, was er nog maar weinig verband om deze direct aan de dader te linken.
Even geduld...
Inge slaghuis uit Enter schreef op 20 oktober 2024
Wij hebben ook het moord diner gedaan met oud collega’s
Het was super leuk en iedereen was ook goed verkleed
En de voorbereidingen van jullie was top
Wij gaan het zeker een keer weer doen
Bedankt
Even geduld...
Fay Hoogland uit Aalsmeer schreef op 20 mei 2024
Mijn vriendin had het kuuroord gedaan als verjaardagsfeest. Ik was de moordenaar, ben niet geraden op het einde, zoveel leuke geheimen om te ontdekken en heel hard gelachen op het einde toen ik opstond om te zeggen dat ik de moordenaar was, niemand had op mij gestemd en super leuk spel, elke rol had zo leuke geheimen en vooral leuk met de outfits enzo, maakte het helemaal af!
100% aanrader !!!
Even geduld...