reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Mark schreef op 29 september 2017
Leuk spel! Iedereen was leuk verkleed en speelde goed mee! Er waren veel complotten en beschuldigingen, het was echter lastig om de moordenaar te vinden. Daarvoor was er te weinig informatie bij de overige gasten.
Even geduld...
Jvh schreef op 29 september 2017
Wij hebben het familiediner moordspel gespeeld en hadden er erg veel zin in. De voorpret begon al 1,5e week voor het diner bij de eerste mail. Iedereen had zich op de dag zelf ingeleefd in de personage en verkleed. Sommigen zelfs iets te goed. Er waren veel complotten, maar de echte verhaallijn of de clues om de moord op te lossen waren er niet. Misschien ook wel doordat er een personage miste en zelfs toen we alle informatie bij elkaar gooide snapte we niet hoe je ooit bij het goede antwoord had kunnen komen. Idee top, want het was een geslaagde avond, maar of dat door het spel kwam?
Even geduld...
J N schreef op 29 september 2017
Ook wij hadden vorige week het moorddiner. We hadden er allemaal veel zin in en waren benieuwd naar de afloop.
Na ongeveer 2 uur gespeeld te hebben, met veel plezier overigens, gingen we raden wie de moordenaar was....want wat bleek wij hadden de laatste mail pas laat op de avond gekregen en wisten de belangrijkste zaken niet! Jammer...want met de informatie in de laatste mail kun je het spel pas echt spelen...
Even geduld...
Zita van der Molen schreef op 29 september 2017
13 juni heb ik het familie Zandbergen Moorddiner meegemaakt in de Bibliotheek in Mierlo. Ik vond het geweldig! Iedereen zat heerlijk in zijn rol, vanaf het moment van binnenkomst was je Berend of Tamara of Dirk of... De verhalen kwamen meteen op gang, sommige zaken werden dieper uitgepluisd, andere meteen van tafel geveegd. Er werd gehuild, gelachen, gedronken. Men raakte geiriteerd en boos, kortom, alle emoties kwamen voorbij. En de moordenaar werd ontmaskerd.
Ik heb me drie uur lang, kostelijk vermaakt.
Even geduld...
E R schreef op 29 september 2017
Wij hadden vorige week het moorddiner.
Verrassend was dat er 's avonds een aantal personages dubbel waren. Helaas waren niet alle mailtjes voor het dineetje bij ons aangekomen.
De deelnemers moeten het spel zelf leuk maken en dat gebeurde gelukkig ook.
Beheerdersantwoord:
Om te voorkomen dat spelers informatie missen zijn we overgestapt naar het systeem met een persoonlijke inlogpagina. Zo heb je alle informatie overzichtelijk bij elkaar.

Vriendelijke groeten,
Meijke van Herwijnen
Even geduld...