reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Op 25 november een geweldige avond gehad in eetcafe de lachende koe in drachten. wij hebben het familiediner gespeeld. we hebben enorm veel plezier gehad alleen al aan de voorpret van de mailberichten en als groep daar al over elkaar wat uitdagen.
een echte aanrader (vonden wij) is om ook echt verkleed te gaan als je rol (zo was ik als man een vrouwelijk personage en met mij nog 3 collega's) iedereen had erg zijn best gedaan. het spel was bijzonder leuk en de uitslag was niet eens belangrijk (voor ons) want de lol was er niet minder om
misschien ga ik dit in een andere setting nog wel een keer doen maar dan wel een ander plot
een echte aanrader (vonden wij) is om ook echt verkleed te gaan als je rol (zo was ik als man een vrouwelijk personage en met mij nog 3 collega's) iedereen had erg zijn best gedaan. het spel was bijzonder leuk en de uitslag was niet eens belangrijk (voor ons) want de lol was er niet minder om
misschien ga ik dit in een andere setting nog wel een keer doen maar dan wel een ander plot
Door de voorpret met al die mailtjes vooraf, het heerlijke verkleedpartijtje, én op de avond zelf het geweldige inlevingsvermogen en acteertalent (en het ingenieuze Groezelburg-plot natuurlijk), hebben we met z'n 10en (veel kenden elkaar niet) een ont-zet-tend leuke avond gehad.
Hilarische momenten!
Aanradertje hoor 🙂
Hilarische momenten!
Aanradertje hoor 🙂
Wij hebben het spel met bijna 30 man gespeeld, collega's hebben zich zo leuk in kunnen leven in het spel. Meeste waren verkleed en hebben zich helemaal gegeven. We hebben genoten en waren zeer verrast over de moordenaar!
Wij hebben met een groep van 8 personen het moorddiner Wijlen Assepoester gespeeld. Het was een heel leuke avond. Vooral de inleving van de verschillende personages was hilarisch. We keken erg uit naar de mails die toekwamen. Enige probleem was dat we een paar keer hebben moeten aangeven dat sommige deelnemers hun mail nog niet ontvangen hadden. Iemand van ons gezelschap kreeg haar laatste mail zelfs pas bij het binnengaan van het restaurant. Verrassende wendingen, niet makkelijk maar.......de moordenaar werd ontmaskerd 😜
Goedemiddag,
Wij hebben met een groep 11 pers het moorddiner gedaan en het was zeer gezellig het is aan te raden om dit een keer te doen
Grt Frank
Wij hebben met een groep 11 pers het moorddiner gedaan en het was zeer gezellig het is aan te raden om dit een keer te doen
Grt Frank