reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Afgelopen weekend het familie- moorddiner gespeeld met grote groep vrienden in restaurant de Ooievaar Warmenhuizen. Wat werd het een hilarische avond! Extra leuk door rol informatie 2 weken voorafgaand. Ieder kreeg er zo nog meer zin in.
Bedankt Patricia en Alex voor jullie goede opzet van dit spel!
Een aanrader voor ieder die weer eens iets anders wil en nog goedkoop ook!
Bedankt Patricia en Alex voor jullie goede opzet van dit spel!
Een aanrader voor ieder die weer eens iets anders wil en nog goedkoop ook!
Wij hebben het spel samen met de vrijwilligers van onze gymvereniging gedaan ! We hebben veel gelachen en de voorpret was ook erg leuk ! Goed geregeld allemaal
Wij hebben zowel sprookjesversie als familiediner gespeeld en beide waren heerlijk! Ook de communicatie met de organisatoren is zeer goed! Dankke
Zeker een aanrader! Met een vriendengroep gespeeld tijdens een gezellig diner thuis. Zelfs de sceptische mensen zaten in het spel. De mailtjes vooraf maakte het zeker extra leuk en ik ben super goed geholpen ondanks ik erg laat was met alles.
We hebben ons kostelijk vermaakt met dit moorddiner. Heet steekt heel goed ineen zodat je er toch een hele tijd plezier aan hebt met ook een verrassend einde!