reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Piet uit Veenendaal schreef op 10 april 2023
Erg leuk om een avondvullend spel met vrienden/familie te doen.
Zeker als sommigen helemaal losgaan qua verkleden en inleven in de rol.

Wij speelden "Celebrity Kuuroord".
Karakters/situaties zijn leuk bedacht en omschreven.
Plotline was wel erg gecompliceerd. Toen we na afloop alle informatie op tafel legden, was de uiteindelijke oplossing nog steeds erg vergezocht. Dat was een beetje onbevredigend.

Het succes van het spel hangt ook sterk af van hoe de spelers het spel spelen.
Het is de bedoeling dat je bij je rol blijft, geen dingen erbij verzint, en ook gedurende het spel wat informatie "doseert", om het spel de goede kant op te sturen. Niet iedereen deed dit (goed), waardoor het spel uiteindelijk niet uit de verf kwam.
Even geduld...
Veerle uit Brussel schreef op 23 maart 2023
We hebben "de moord op assepoester" gespeeld tijdens een familieweekendje in de Ardennen. We waren met 11, de jongste 13, de oudste 73. het spel was zalig, we hebben genoten - iedereen zat van bij het begin goed in zijn rol, leuk hoe jullie dit zo voorbereid hebben. Een aanrader!
Even geduld...
Inge uit Lendelede schreef op 20 februari 2023
Gisteren hadden we het familiediner bij ons thuis.
Iedereen had zich verkleed zoals gevraagd en zat goed in zijn rol van bij het binnenkomen.
Bij momenten HILARISCH, heel erg gelachen.
Wij waren met 8 en zouden de volgende keer toch kiezen voor minimum 10 personages gezien we af en toe wat info misten.
Maar het plezier was er niet minder om. Zeker voor herhaling vatbaar!
Even geduld...
Kris schreef op 11 februari 2023
Gister het moordspel gespeeld, en ik heb er maar 1 woord voor: super! Iedereen heeft er heel erg van genoten.

Hartelijke dank om er een bijzondere avond van te maken, we kunnen het iedereen aanraden, en gaan dat ook doen.

Hartelijke dank ook voor jullie bereikbaarheid, en snelle respons op vragen / onduidelijkheden die ik had.
Even geduld...
Priscilla uit Pijnacker schreef op 6 februari 2023
Hilarisch goed bedacht!
Even geduld...