reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Voor mijn verjaardag hebben we met 10 personen het spel Celeberty Kuuroord gespeeld. Het was grandioos! Ik was benieuwd hoe het spel zou starten, maar iedereen zat al vanaf de voordeur volledig in zijn rol. Het is belangrijk dat je de juiste mensen een extraverte rol geeft, dan start het spel vanzelf.
Het is niet noodzakelijk, maar het is leuk als iedereen enigszins verkleed is. Dat maakt het onthouden van de rollen ook makkelijker. Het vinden van de moordenaar is lastig, aan het eind van het spel hadden maar een paar mensen het goed geraden. Dat is echter niet erg, want juist het speculeren maakt het leuk. Het is in ieder geval zeker niet te makkelijk!
Het is niet noodzakelijk, maar het is leuk als iedereen enigszins verkleed is. Dat maakt het onthouden van de rollen ook makkelijker. Het vinden van de moordenaar is lastig, aan het eind van het spel hadden maar een paar mensen het goed geraden. Dat is echter niet erg, want juist het speculeren maakt het leuk. Het is in ieder geval zeker niet te makkelijk!
Wij hebben het verhaal van Assepoester gedaan en de groep heeft er enorm van genoten! Iedereen was all out gegaan met hun characters en kostuums, een geweldige avond!
We hebben genoten van alle verhalen in het Kuuroord. Samen met enkele collega's gespeeld en het is een aanrader voor een gezellige avond. Op voorhand vroegen we ons af of het spel de hele avond zou duren, maar de hele avond was gevuld. Zelfs nadat de moordenaar bekent was kwamen er nog geheimen boven tafel. Het spel zit erg leuk in elkaar!
Wij hebben met zeven meiden ‘de dood op Assepoester’ gespeeld.
Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen speelde zijn rol vol overgaven! Bedankt voor de goede organisatie!
Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen speelde zijn rol vol overgaven! Bedankt voor de goede organisatie!
We hebben gisteren tijdens ons vrijgezellenfeest het moordspel" de dood van assepoester" gespeeld. Wat hebben wij gelachen. Het was super.