reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Carla schreef op 31 januari 2022
Wat was het leuk, afgelopen vrijdag. Iedereen met een eigen verhaal en geheim(en). Alle familieleden uitgedost, met als klapper Dirk. Het leek wel de broer van Vader Abraham.
We zijn er de hele avond mee bezig geweest en hebben er erg van genoten. Dank voor het goede verhaal en jullie begeleiding.

Ik hoorde ook meermalen zeggen: dit moeten we nog een keer doen. Zegt genoeg!
Even geduld...
Marianne schreef op 21 januari 2022
Het was fantastisch!

Van tevoren hadden we een groepsapp aangemaakt waarin we al veel voorpret hadden. Op de avond zelf postte iedereen nog even de laatste-voorbereidingen-foto's. Iedereen zag er geweldig uit. En toen begon het spel online. We zijn veel te weten gekomen en uiteindelijk hebben drie personen de moordenaar kunnen ontmaskeren. Het verhaal zat goed in elkaar. En via de digitale weg ging het super. Een onvergetelijk leuke invulling van een bijzonder verjaardagsfeest!

Dankjulliewel!
Even geduld...
Sanne uit Amsterdam schreef op 29 september 2021
Wat een hilarische avond hebben we gehad!
Het was erg leuk om te zien hoezeer ieder van ons zijn / haar rol had omarmd en er zoveel werk van had gemaakt. De lol begon al in onze appgroep van tevoren toen we onze rollen kenbaar maakten. (mijn 16-jarige neefje was in het spel mijn echtgenoot bijvoorbeeld) Ik heb dubbel gelegen van sommige berichten.

Van tevoren waren er wat zorgen in de trant van: "Hoe onthoud ik alle informatie? En wie is wie?" Maar toch - zonder naambordjes bleek dat op de avond zelf allemaal heel makkelijk te gaan.

We speelden "Het Familiediner" en zelfs voor mijn 10-jarige dochter was er een volwaardige rol in het geheel. Iedereen heeft genoten. Ik kan dit iedereen aanraden!
Even geduld...
Bjorn uit Utrecht schreef op 19 september 2021
Wat hebben we ons best gedaan. Iedereen super uitgedorst en we hebben zo veel lol gehad. Het was wel een domper dat het verhaal niet liep. Ook na afloop, toen we alle rolbeschrijvingen op tafel legde, was het niet echt een sterk geheel. De info die nodig was, stond wel in de beschrijving van een speler, maar daarbij was ook de aanwijzing dat de speler daar niets over zou moeten zeggen. Heel zonde! Ook gek dat een speler te horen krijgt dat ze een dochter heeft zonder dat dat in het script staat. Daar is winst te behalen. Heel zonde. Het was voor ons echt een domper…
Even geduld...
Ina schreef op 17 september 2021
Wat een leuke ervaring was dit! Iedereen heeft zich goed kunnen voorbereiden en was op de avond zelf in thema gekleed. Dat moet je echt doen, dat maakt het nòg leuker!
En voor de rest: super veel gelachen en ja de moordenaar werd ontmaskerd, maar niet door iedereen.
Van tevoren was niet iedereen even enthousiast (wat moet ik hier nou weer mee....) maar na afloop.... Echt wel!
Voor herhaling vatbaar dus!
Even geduld...