reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Onwijs genoten van het sprookjes moorddiner die we met onze gehele cast van Lang en Gelukkig mochten hebben. Het ideale van het spel spelen met je eigen groep is echt een meerwaarde! Goede aanwijzingen die zorgen dat iedereen het spel goed begrijpt en zich helemaal kan inleven. Een aanrader voor iedere groep die een leuke avond uit zoekt.
Superleuke oudejaarsavond gehad...de voorpret alleen al. Echt een aanrader!
Zalige namiddag/avond! Toch wel 4 uur in de ban van moord op Lara! Leuk!!
Voor mijn 50e verjaardag heb ik het Familiediner moordspel georganiseerd met bijna 50 deelnemers. Wat was het een superleuke middag! Iedereen leefde zich helemaal in, zelfs in de pauze bleef men in zijn/haar rol om elkaar informatie te ontfutselen. De meesten waren in een bijpassende outfit gekomen, dat was hilarisch!
Wij hebben een super leuke avond gehad. Iedereen had zich goed ingeleefd in zijn/haar rol en daardoor kwam het gesprek goed op gang en zag iedereen er hilarisch uit! Wij vonden het een leuk concept en ideaal om het thuis te doen. We hopen dat er meerdere verhalen komen voor 8 personen!