reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Afgelopen zaterdagavond het moordspel met 12 personen gespeeld. Het was lachen, gieren, brullen. Iedereen van ons groepje had zich geweldig ingeleefd in zijn/haar rol en daar ook echt kleding bij gezocht.
Helaas heeft niemand van ons de moordenaar gevonden. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Dank!
Helaas heeft niemand van ons de moordenaar gevonden. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Dank!
Superavond gehad. Heel verrassende wendingen in het verhaal, knap gedaan. Een minpuntje vond ik het diner zelf, niet de kwaliteit was het was zeer lekker MAAR voor de prijs die we betaalden was het jammer dat we TE weinig eten hebben gekregen, beetje een domper op het leuke concept!
Afgelopen zaterdag hebben wij het moordspel gespeeld met 14 personen waarvan 1 dubbelrol. De voorpret was fantastisch, het moment van iedereen zien, klaar voor zijn of haar rol, was geweldig! Zo leuk om te zien dat iedereen vol voor zijn of haar rol ging. Uiteindelijk zelfs een paar mensen die de moordenaar ontmaskerden. Geheimen sluimeren in dit spel en komen langs in de gesprekken, dus let goed op want voor je het weet mis je iets! Wij vonden het geweldig en willen volgend jaar weer een spel gaan spelen! Bedankt! Ook de support is prima en je krijgt snel antwoord. Dikke pluim van ons allemaal!
Spel gespeeld met 12 vrienden, geslaagde en super leuke avond gehad!
Vandaag met de klas (pabo, leerjaar 2) 'het familiediner' gespeeld. Niet eens in de vorm van een diner, gewoon wat te snaaien op tafel en gaan met die banaan. Het was hilarisch en ook heel spannend.
Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.
Ik ben om! Dikke pluim!
Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.
Ik ben om! Dikke pluim!