reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
gerda schreef op 10 december 2018
Afgelopen zaterdagavond het moordspel met 12 personen gespeeld. Het was lachen, gieren, brullen. Iedereen van ons groepje had zich geweldig ingeleefd in zijn/haar rol en daar ook echt kleding bij gezocht.
Helaas heeft niemand van ons de moordenaar gevonden. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Dank!
Even geduld...
E.W. uit Hasselt schreef op 8 december 2018
Superavond gehad. Heel verrassende wendingen in het verhaal, knap gedaan. Een minpuntje vond ik het diner zelf, niet de kwaliteit was het was zeer lekker MAAR voor de prijs die we betaalden was het jammer dat we TE weinig eten hebben gekregen, beetje een domper op het leuke concept!
Even geduld...
Marit schreef op 3 december 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij het moordspel gespeeld met 14 personen waarvan 1 dubbelrol. De voorpret was fantastisch, het moment van iedereen zien, klaar voor zijn of haar rol, was geweldig! Zo leuk om te zien dat iedereen vol voor zijn of haar rol ging. Uiteindelijk zelfs een paar mensen die de moordenaar ontmaskerden. Geheimen sluimeren in dit spel en komen langs in de gesprekken, dus let goed op want voor je het weet mis je iets! Wij vonden het geweldig en willen volgend jaar weer een spel gaan spelen! Bedankt! Ook de support is prima en je krijgt snel antwoord. Dikke pluim van ons allemaal!
Even geduld...
Baukje uit Harderwijk schreef op 2 december 2018
Spel gespeeld met 12 vrienden, geslaagde en super leuke avond gehad!
Even geduld...
Charlotte schreef op 9 november 2018
Vandaag met de klas (pabo, leerjaar 2) 'het familiediner' gespeeld. Niet eens in de vorm van een diner, gewoon wat te snaaien op tafel en gaan met die banaan. Het was hilarisch en ook heel spannend.

Als organisator meerdere keren contact gehad met dit bedrijf ( voor bijv. 2 keer mail adressen wijzigen, een organisatorische vraag en als klap op de vuurpijl bleek ik 2 uur van te voren een zieke te hebben). Patricia en Alex reageren altijd heel snel, beleefd, vaak met wat humor, maar vooral erg behulpzaam.

Ik ben om! Dikke pluim!
Even geduld...