reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Met een vaste vriendengroep dit spel gespeeld. Een ieder kwam in volle overtuiging en vol ornaat verkleed naar de bijeenkomst.
Mede door de goede leiding van de hoofdrolspeler, bleef het spel goed op gang. Maar door de vele nieuwe informatie was het wel een zeer moeilijke zaak om de moord op te lossen.
Maar het spelen van het spel was echt vele malen leuker.
Jammer dat de andere personages aanwezig op deze bijeenkomst, buitenom die jezelf had gekregen, niet even werden genoemd. Alleen de namen en hun rol was al voldoende geweest.
Veel gelachen, dat is het belangrijkste!
Mede door de goede leiding van de hoofdrolspeler, bleef het spel goed op gang. Maar door de vele nieuwe informatie was het wel een zeer moeilijke zaak om de moord op te lossen.
Maar het spelen van het spel was echt vele malen leuker.
Jammer dat de andere personages aanwezig op deze bijeenkomst, buitenom die jezelf had gekregen, niet even werden genoemd. Alleen de namen en hun rol was al voldoende geweest.
Veel gelachen, dat is het belangrijkste!
Zaterdag 9 maart hebben wij dit spel gespeeld met onze vriendengroep. Een geweldige avond gehad. En inderdaad de voorpret alleen was al geweldig. Iedereen had zich goed ingeleefd in zijn/ haar rol. Een aanrader!
Genoten van het familiediner met 22 gasten die elkaar lang niet allemaal kenden. Met een aantal gasten die hun rol met verve neerzetten en een aantal slimme spelers die goede vragen stelden om de moordenaar te ontmaskeren een hele leuke avond gehad. Zelfs zonder de moord op te lossen het heel erg naar ons zin gehad. Je moet wel een beetje houden van gekkigheid. Mijn lievelings quote:"... Ik vind dit verschrikkelijk en fantastisch tegelijkertijd! "
Wij hebben dit spel op een vriendinnenweekend met 9 meiden gespeeld. De voorpret was heel leuk, iedereen had zich erg uitgeleefd met verkleden en zat goed in zijn rol. Het verloop van het spel was wat minder, of wij hadden te weinig inspiratie of er zit toch wat te weinig uitleg bij, maar het liep meerdere keren vast. Dan zaten we elkaar aan te kijken van wie moet nu wat zeggen en hoe gaan we ooit bij een uitkomst komen. De moordenaar kwam dan ook als een grote verrassing voor iedereen. Achteraf waren er dus ook heel veel dingetjes die wel ergens in het onze berichtjes stonden, maar die niet ter sprake zijn gekomen. Echt letterlijk elke zin uit je berichtgeving zou je moeten gebruiken. We hebben wel een hele leuke avond gehad en de opzet was ook heel leuk, de uitvoering kon echter beter.
De 5o jarige verjaardag van mijn man gevierd met het familiediner moordspel...wat hebben we een lol gehad en wat was het een top avond. Heerlijk zoals iedereen in zijn rol zat. Wil je eens wat anders dan een gewoon feestje dan is dit zeker een aanrader.