reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Hilarische avond gehad, de voorpret was al geweldig! Voor ons was dit een avond die we niet meer vergeten!
Wat hebben we gelachen. De voorpret was al superleuk..ik heb me helemaal uit kunnen leven in mijn rol als L. Het eerste contact van de personages was lachen, gieren, brullen. Hilarisch verkleed, een tas vol attributen....en dan op zoek naar de dader. Bedankt
Vandaag hebben wij het moordspel Groezelburg gespeeld. Erg leuk, iedereen leefde zich in in zijn rol. We hebben een goed vermaak gehad voor een paar uur. Achteraf misten we in welke tijd het speelde. Wij kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat het rond de jaren 70 was. Misschien is het leuk om dat er in het vervolg bij te melden.
Een aanrader!
Een aanrader!
Afgelopen weekend met z'n achten "Familie Diner" gespeeld, iedereen had zich goed voorbereid, ingelezen en ingeleefd in zijn/haar rol. De pittige gesprekken, verwijten en subtiele beschuldigingen begonnen al snel. Helaas is het ons niet gelukt om de moord op te lossen, dat kwam voornamelijk omdat we de aandacht teveel lieten verspringen en te laat mensen echt onder de loep gingen nemen. Er werd regelmatig door de deelnemers terug gelezen of ze nou echt alles hadden gedeeld om de moord op te lossen, behalve natuurlijk door de moordenaar zelf, die wist de dans telkens te ontspringen. Er zitten in dit scenario's voldoende plot twists en rookgordijnen om er een paar uur mee bezig te kunnen zijn. Leuk in elkaar gezet!
Veel voorpret en een superleuke avond gehad met vrolijke tafelgenoten!