reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Linda de Boer uit Schagen schreef op 16 oktober 2019
Op 5 oktober hadden wij ons vriendenuitje. Aan mij de eer om iets leuks te organiseren. Ik heb gekozen voor "het familiediner" wat echt superleuk was! De mailtjes voorafgaande aan de datum werd met smart op gewacht. Elke keer weer meer info...wie zou de moordenaar nou zijn??? Wij hebben op een gegeven moment een rondje gedaan met "wie verdenk jij?" hieruit werd er 4x op de moordenaar gestemd. Echter hadden wij een andere verklaring als wat de daadwerkelijke reden was. Heel grappig om die uitleg te horen en dat we er zo naast zaten. Iedereen heeft enthousiast meegedaan, zich leuk verkleed en zich ingeleefd in zijn/ haar rol. Complimenten voor het spel, echt erg leuk gedaan!!! Wij hebben genoten 🙂
Even geduld...
Eveline schreef op 6 oktober 2019
Wij hebben dit weekend geprobeerd te achterhalen wie Assepoester nou om het leven had gebracht... Bij binnenkomst bleken we al 2 stiefmoeders te hebben, hilarisch... Maar na een kort belletje was het snel opgelost. Een stiefmoeder werd een ander en met wat Chablis komt 't al snel goed.
Ieder had zich zeer mooi uitgedost en goed geleerd. Een verhaal met veel lachen... En de talk achteraf is minstens zo leuk... 😂
Even geduld...
H.G. uit Markelo schreef op 20 september 2019
Ondanks de last minute afwezigheid van twee personen en de late komst van “Chantal” was ons familie diner zeer geslaagd! Iedereen had zijn uiterste best gedaan om in stijl te verschijnen en had zich goed ingeleefd in zijn of haar rol. De moordenaar had zo’n wroeging dat die aan het eind van het diner brak en de zonden opbiechtte. Er viel toen weinig meer te raden, maar de lol was even groot.
Hartelijk dank voor de begeleiding. Wij hebben een zeer plezierige avond gehad.

H. Gjaltema
Rotary Club Bathmen de Schipbeek
Even geduld...
Rosalie uit Hilversum schreef op 10 september 2019
Wij hebben afgelopen vrijdag het moorddiner 'Assepoester' gespeeld. Geweldig leuk en toen een van ons iets fout gedaan had met zijn mailadres, hielp iemand van de organisatie ons zelfs op de avond zelf nog! Dank voor de voorpret, de leuke avond en de napret!
Even geduld...
Guus Luiten uit Aalten schreef op 13 juni 2019
Op zaterdag 8 juni hebben we het familiediner gespeeld met onze vriendengroep op onze vrienden weekend op een schitterende locatie in Woudenberg. Vooraf gingen er allerlei "geruchten" rond op onze vriendenapp. Tijdens het weekend moest ieder zijn eigen aandeel in het diner aanleveren, wat een extra verassend effect gaf. Wij hebben een bijzonder leuk en lekker Diner gehad en ik zou zeggen: Als je mee doet, laat je verrassen. Een echte aanrader.
Even geduld...